jön, lát, győz, fut.

2009.06.25. 12:39 Wikky Wonka

a félelem téged el nem ereszt, hát let's have a rest, pihenj egy kicsit! [csütörtökön félegykor.]

jeje. (:
egyből kettő darab fejezetet olvastam el egy helyett [30 oldal], és szerintem ma jöhet még egy [21 oldal], ami azt jelenti, hogy 2 nappal legalább kevesebb ideig tart az olvasás! ergo, ha tartom a tempót a napi legalább egy fejezettel, akkor ha ma még egyet elolvasok, akkor 10 nap, és mivel az összes fejezet ilyen nem túl hosszúnak tűnik, ezért biztos lesz még olyan, hogy egy nap kettőt olvasok, szóval szerintem 1 hét alatt kiolvasom akkor is, ha nem fog tetszeni, mert muszááááájból. bár eddig úgyahogy tetszik. amennyire egy kötelezőből olvasott könyv tetszhet... és ugyebár köztudott, hogy az kizárt! :D de azért tetszik... na mindegy, ebbe már én is belebonyolódtam. :D
>>és aztán zabhegyező. 26 fejezet, de az utolsó az pl. egy oldal, meg abban is ilyen 9-10, meg tizenakárhány oldalas fejezetek vannak, szóval szerintem az is meglesz 10 nap alatt. az ugyebár összesen 20. utána még 2 kötelező, +1 van hátra, +még a hálistennek kiszabott könyvek, amikkel nem értek egyet, dehát muszáj, meghát végülis jogos is... na mindegy. aztán jöhet az édes egyhónapignemakarokkönyvetlátni időszak... de legalább vagy 4-5 hónapon át. xDDD najó, azért nem. :D

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr261207555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztiv_info · http://sztiv.info 2009.06.25. 14:30:19

én utoljára talán hatodikban olvastam kötelezőt, utána meg nem adtak már :-D

Wikky Wonka 2009.06.25. 16:06:12

most megyek tizedikbe, még mindig adnak... @: :D :D
süti beállítások módosítása