jön, lát, győz, fut.

2009.08.24. 21:47 Wikky Wonka

You can be my sugar dumpling muffin baby pumpkin pie... {Ł} [090824. hétfő.]

nos; igen, analóg, nem manuális, mindig elfelejtem, pedig már Nabe [kedvenc fotóskölyköm] is mondta. >.<
azon kívül, örülök, hogy egyre jobbak a zenék, éshogy Matt elnyerte teszésedet. (; nem tudom, esetleg az én hiperokos(fejű) Angiebabámnak is elnyerte-e a tetszését?!
Szombathely-szőlős, Kámon, a perinten innen, és túl... vár rátok a szabadság hegy. akarom mondani a szabadság téri fősuli. (; bár, aki emó(s), azt a fősuli meg egyetem még csak nagy ritkán várja, és inkább csak pesten, mindenki idejön ELTE és társai, de azért a gimnáziumok is biztosan örülnek, maximum nem szabad óra alatt kiengedni a mosdóba a diákokat, szünetben pedig 100%ig felkészült, ugrásrakész egészségügyisekkel kell őriztetni a vécét. {HA-HA. Tudom, hogy vicces vagyok... de sosem lehet tudni, különben is, végül miért is hozták létre a zöldkártyát? érvagdosásért, vagy részegeskedésért?? }
No lám. Bécsi koncertjárásunk emlékére:

Szeretünk Jimmy Urine [Little Jimmy Urine, the singer of Mindless Self Indulgence.] "This isn't shit, this is MINDLESS SELF INDULGENCE, HELLO WIEN!!" ♥ helóvín...

Ez pedig, hogy mindenki tudja, honnan is van a címidézet, és ne engem nézzenek hülyének: kivételesen nem az én fejempőb pattant ki, hogy cukorgaluskamáffintökpite. (: :D no lássuk akkor azt a zenét:

és jár hozzá szöveg is:

"Get krunk, get drunk, get fucked up. Throw your hands in the air, that's whats up. Now pass me the forty girl. I need to get drunk before it's over girl! So don't you take this drink from me. I will knock you down on your knees. And make you lick my penis up and down, up and down...

Up and down, back and forth, I'm making you my whore. Up and down, back and forth, girl you will be my whore...

I'M SO FUCKED UP! I'M SO BLAH BLAH BLAH BLAH! WHAT THE FUCK! I'M SO FUCKED UPppppppp...

Girl I'm too drunk to drive. Will you take me home tonight. You can be my sugar dumpling muffin baby pumpkin pie! So look into my eyes. Do you really think I lie. Girl I'm not kidding when I say I need a fucking ride!!!

Drink up, drunk slut, you catch up. I'm too fucked up to stand up. I don't drink to impress myself. I drink to wake up in your girlfriends house. And when I wake up in her bed. I tell that bitch to give me head. I make her lick my penis up and down, up and down...

Up and down, back and forth, I'm making you my whore. Up and down, back and forth, girl you will be my whore...

I'M SO FUCKED UP! I'M SO BLAH BLAH BLAH BLAH! WHAT THE FUCK! I'M SO FUCKED UPppppppp...

Girl I'm too drunk to drive. Will you take me home tonight. You can be my sugar dumpling muffin baby pumpkin pie! So look into my eyes. Do you really think I lie. Girl I'm not kidding when I say I need a fucking ride!!!

Girl, you know me. I'm O.G. I will never fuck your friends. You and me. We can be. Lovers till the very end. (FUCK THAT!)

Girl I'm too drunk to drive. Will you take me home tonight. You can be my sugar dumpling muffin baby punkin pie! So look into my eyes. Do you really think I lie. Girl I'm not kidding when I say I need a fucking ride!!!

Why don't you take me away(x3). I don't want to leave without you...
Continued (x4)...
"

Tudom, nyilván sokaknak lenne kifogásuk a szöveggel kapcsolatban... nekem viszont tetszik, és azt hiszem, az énblognak pont ez a lényege. (:


Ő itt Michael. Ha úgy jobban tetszik, Robert Schwartzman, aki Michaelt játszotta a Neveletlen Hercegnő film változatában. ♥
Úgy gondoltam, említést teszek már róla, mert most olvasom a NHN 10. Tudom, kicsit elvetemült, hogy a tizedik részét olvasom már, de moly.hu-n elidőzve egy kicsit megnéztem, össz. 17 részes.
Ebből olvastam: 1-2-3-4-4ésfél-5-6-7-7ésfél-7ésháromnegyed-8-9-10-Mia karácsonya. Tervbe van véve még idénre [karácsony előtt, ha lehet. O: :D] az Ünneplő hercegnő. Aztán vár a Valódi és képzelt hercegnők, és ezzel ki is végeztem [hacsak nem akarok egy 2006-os naptárat, így utólag... O: :D már pedig, szerintem nem...]. Cabot könyvek közül még az Egy igazi amerikai lány-t olvastam, mindkét részét, azt is szerettem. (:
De, ha a tízzel végzek, egyenlőre vár a Zazie a metrón, majd Gauguin és Cézanne élete... Remélem hasonlóan jók lesznek, mint a Moulin Rouge. (; remélem...(!!)

visszatérve a neveletlen hercegnő naplójára, én bizony neheztelek a filmesekre. megcsinálták az első részt, olyan lett amilyen, és csináltak egy másodikat, ami jó is, meg kevésbé jó is, de végülis elmegy, csakhogy annak már tényleg semmi köze a könyvhöz. Én bizony megcsinálnám az összes részét úgy, ahogy a könyvben van, szinte szóról szóra, ha értenék hozzá, meg lenne pénzem. Mia apját pl. én Rob(?) Cyrusnak képzelem, tudjátok a Hannah Montanaból az a pasas. Tudom, szégyen, de kiköpött úgy képzeltem el... Grandmére-t játszhattná ugyan az [Julie Andrews], csak kicsit zsémbesebbnek kellene lennie. Igazából Miát jobban szeretem a filmben, amíg naagy, göndör haja van, nem tudom, talán őt is Anne Heathaway játszaná a képzeletbeli filmemben. Persze fiatalodnának, annyi idősek lennének, mint amennyi éppen a könyvben kell. Ez egyértelmű. Mr. Gianini valami barna, majdnem fekete hajú pasas lenne, Helen egyértelműen Caroline Goodall, aki a "jelenlegi" filmben is. Joe is maradna Hector Elizondo, és Lana is Mandy Moore. Lilly szintén egyértelműen Heather Matarazzo, tökéletes szerep, és Charlotte is Kathleen Marshall. A mellékszereplők is ugyanazok, terészetesen, bár Josh Richtert [akit mellesleg a filmben másképpen hívnak, nem Richter... O: ] lecserélném, a filmben elég visszataszító a srác, egyáltalán nem az az álompasi... J.P... ki is lehetne. O: ... talán egy fiatalabb Aston Kutcher. ^o^ nemis. egy fiatal Aston Kutcher lenne Michael. Igen. JP... hááát, szerintem valahol fél úton van közte[deviantART]:  és ő[detto devART]: és Matthew Bitch 'netceleb':

tudom, mindnek emó(s) haja van, de manapság ez a divat, JP-t is ilyesmi hajjal képzeltem el, és ami fontos, hogy ő csakis szőkés barna lehet. nem olyan szőke, mint Máté, de szőke. (:

nos. valahogy így. :D stáblistámnak ezzel asszem a végére értem... Tina... kicsit ducinak képzelem, barna hajúnak... hasolnlít valakire, valami filmből, de nem tudom, hol láttam a hozzá tökéletesen illő arcot... S:

nu, jóéjt. (;

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr771335920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ősi homár fapados · http://zsigavagyok.tumblr.com/ 2009.08.25. 00:32:39

azér a LynZt is szeressük:)))
www.youtube.com/watch?v=I7N5FKw4q5U
jáchatná Miát sztem

mondjuk na persze a CopyCon, az azér más...

Wikky Wonka 2009.08.25. 16:34:01

persze, hogy szeretjük, de Jimmy Urine mégiscsak a frontember, és mégiscsak férfi!! mellesleg nem játszhatná Miát, Mia nem rocker, és szőke hajú... és HERCEGNŐŐ. LynZ nem hercegnőnek való. sokkal inkább kisördög. (;
mellesleg: együtt van még egyáltalán Gerarddal? annyira nem lehet róluk semmit sem hallani, hogy az hihetetlen. Szerintem a fél világ azt sem tudja, hogy GW-nek van(?) felesége!! O:
süti beállítások módosítása