jön, lát, győz, fut.

2009.03.26. 18:02 Wikky Wonka

igazam van, meg veszett kutyám a póráz végén. [2009.03.26. csütörtök.]

"Az első csapás...

Ha a filmed lepereg és én életre kelek,
Tudni fogom honnan jöttem, és hova megyek.
A porból lettünk és porrá leszünk
Akkor is ha bigmeket vagy kólát veszünk.
Fogadkozunk, hogy mindent jóvá teszünk,
Kapaszkodunk, de csak a tapasztalat által kiedzetteknek marad falat,
Ha elengedik a kezedet csak magad maradsz!

Tudd, hogy ki van ellened, a jellemen látszik.
Falkában járnak mint a gestápos[azmilyen?] nácik.
Habzik a szájuk a saját igazukért,
És mindent megtesznek a saját vigaszukért.
Reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik.
Megrágják, kiköpik, a lelkedet kitömik,
Kenuval az űrbe a magamfajtát kilövik.
Én egész éjjel szedem a pirulákat,
Beteg ez a világ, őrültnek titulálnak,
Ha nem állsz be a sorba, téged is kiutálnak,
Hogy halljanak meg! Hogy halljanak!

Nekem nem kell a lé, hogy a gádzsik faljanak,
Én az a fajta vagyok, akik sohasem hajtanak.
Hajt a vérem, de sose hajtok fejet,
Tudom hol a helyem, megtanították a terek.
Itt a Székelyek fattya, mindenki bek.phatja,
Én onnan jöttem, ahol meghal a magadfajta.
Ti azzal védekeztek amit ti adtatok,
De én magam miatt élek, és nem miattatok!

Ti a múltat eszitek, én a jelent zabálom.
Azt teszem amit ti, tudat alatt fejbe
A saját kenyeremet aprítom a tejbe
-Ez bobakróm bít rajta pengeéles elme.

Refr. (2x):
Rendelek szeszélyes budapesti lotyót, *lotyót
Aki integet, ha arra jár a kopó. *kopó
Sz.pjad ki a Mauglit, a Balu meg az anyut.
Dzsigolókkal tömjük ki a kapud.

Vágod mint a penge, mint a tesó,
Vörös lesz a pofád, mint a lecsó,
Mint a stukás picsa Kecsón.
Nem a kínai pecó, annak szépen szétnyiltak a szírmai.
Kiszívása(?) lírai, na má' rezeg is a teló.
Nem is ez a meló, hanem hogy kiadják-e(?), heló
nem a talajba húzom a kukit, hanem téged nyerlek(?) át,
Nem lát, felemelték az Istvánok Bobabát(?)
Te meg lefelé taposod magad a magon(?) át.

Állomás maradsz, ha tele van a vagon,
Hagyom, álldomást aratsz(?) ha tele van a f.szom veled,
Meg a kamu fejek, amikor bekapta a legyet, azt most kong a beled. *háá
De nyugi hogyha ránt a horog, akkor ölök,
Ha írnok kell sírni, akkor karja direkt röhög.
Trójai torz borz itt a vákum dörög,
Gyilkosság H' killeusz is halott görög.
Ez itt csillogó krómszett, a boncasztal mellett,
Na mesélj, milyen lehet látni elfekve a teret?
Jó a lámpa neked, nem süt a szemedbe,
Nem érzel semmit, csak drogot az eredbe.

Amit főztél azt nyeled le, amit hoztál, az marad kint örökre *he
A többit meg fogjuk a körökre, haver.
Az agyban mint a krek meg a csőrös megtöltve(?).
Leszokott rólam a fű, az izmomtól fosott be,
Nem osont a tű.
Soha ne mondd, hogy soha! *soha
Hiába a diploma, ha ostoba.
A szöveged széna, a lelked tűz.
A habot eloltja mikor a cső elé űz(?)
Székely őrszemnek ne mondd azt, hogy román,
Felmetszi a gyomrod a ??? a borán(?)
Sz.rik a k.csög, egészségedre,
Röhög, azt iszik, elenyészésedre!

Refr. (4x a végéig.)"

anyám, ezt is sikerült összehozni, hallgattam, és gépeltem, és szenvedtem, de sikerült! (H)

Egy rész van, ahol elég érthetetlen a szöveg, ott, ahol sok (?) lehet látni a szöveg mellett [az azt jelzi, hogy nem értettem pontosan], igyekszem kihallani mégjobban, hogy biztos lehessek a szövegben!
De, még mindig várom az eredeti(?) szöveget, akár kommentrában, akár
e-mail-ben!
>>Ja, mellesleg a cím az én fejemből pattant ki:
"Tudd, hogy ki van ellened, a jellemen látszik.
Falkában járnak mint a gestápos nácik.
Habzik a szájuk a saját igazukért,
És mindent megtesznek a saját vigaszukér
t." sor után! [: $:

Hogyan kell kirakni a rubikkockát? nekem nem megy. ): 7-8-ig mindig eljutok, aztán mindig nem jutok tovább. ): deszaaar
. S: nem vágom, hogy kell. ):

aztán... ma őszínteségi rohammal küszködök, pl. M.-nek is [ismét] bevallottam, hogy mennyire-nagyon imádom. :D és most akárki-akármit mondd, csak az igazat tudom mondani. :D vagy legalább is azt játszom, hogy csak azt tudom mondani, mert igazából már elmúlt ez a fajta-féle rohamom, de még folytatom -mert jó játék! (:

[S.-nek írtam üzenetet azon a bIzonyos Internetes közösségI oldalon, remélem válaszol, ha meg nem én megpróbáltam! és... nemfogok örülni, ha nem válaszol. ): vagy ha csak annyit, hogy "jól vagyok", vagy "semmi" >bár az is több mint a... semmi. :D szóval végülis az is jó lesz, csak kevés...<. legalább annyit szeretnék olvasni, hogy "jól vagyok köszi. és te? és igen, persze, hogy emlékszem!" és akkor ebben minden benne van, amit mondtam -írtam- és kérdeztem. és akkor boldog leszek, és válaszolok neki, és szeretnék vele találkozni. (: ]

jajj, képzeljétek! P. drága [T.-nek a P.-je!] nem beszél velem! biztos rossznéven vette, hogy dobtam a haverját. vagy mittudomén. de nemvágom. T. beszél velem, a spanja meg nem? és tegnap J. volt az [♥], aki rámírt msn-en, hogy mizu velem, meg hogy még mindig beteg vagyok-e, pedig ő volt talán a legtöbbet velünk, mialatt együttvoltunk, aztán P. és ráadásul... na mindegy, szóval nem értem, a lényeg, hogy eléggé kiakadtam, amikor tudatosult bennem, hogy nem vagyunk beszélő viszonyban! vagy valami rosszat csináltam/mondtam neki? akkor szóljon be b.zeg. @: fú, most felidegesítettem magam. mint tegnap a kilakikitt-tel... és utána jött J., és lenyugosztott. ^^ és most, hogy ez eszembe jutott, máris jobbkedvem lett. :P (:

ja igen! fontos: nem azért pontozom ki a "csúnya" szavakat, mert nem szeretek káromkodni, vagy mert ilyen modoros, sznob g.ci vagyok, mer' ez nemigaz! csak nemtudom. szerintem egy blogba így nemillik. de úgy már egyből tökmás, ha "kicenzúrázom". (:

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr381027456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csilluf 2009.04.25. 11:53:21

Szia =) The Steve ft. Bobakrome-A vér kötelez
-A Geheime Staatspolizei (német: Titkos Államrendőrség), röviden Gestapo a náci Németországban (hivatalosan 1933 után). A hitleri Németország biztonsági szerveinek egyik legkegyetlenebb szervezete. -->így tudod már kik azok a gestapós nácik? A nácik meg benne "dolgoztak"
-Én az a fajta vagyok AKIT soha sem hajtanak..
-Rendel egy szeszélyes budapesti lotyó,aki integet ha arra jár a kopó,szopjad ki a mauglit, a balut meg az anyut, dzsigolókkal tömjük ki a kaput.
-De nyugi, hogyha ránt a horog, akkor HÖRÖG..
-Na mesélj milyen HECC látni elfekve a termet..
-Az agyban mint a krekk, meg a Csőrös mek törökbe..

Wikky Wonka 2009.04.30. 12:00:46

@csilluf: húha. köszi, te ennyire hallod, vagy találtad valahol a szöveget?? (: $:

csilluf 2009.05.26. 19:42:55

ÁÁáá Sz*rrá hallgattuk, a húgommal :P Flesh szöveg, a legjobb (Y)

Wikky Wonka 2009.05.29. 20:04:37

@csilluf: bizony. (: józene. (: mostanában Anonim MC jövőkép, és Pazta Szabadságvágy a kedvencem. (: ^^

Adry.scn 2010.04.14. 16:49:05

ezt hol tudom meghallgatni??

Adry.scn 2010.04.14. 16:50:18

@aviade*:
Ennek a számnak mi a cime?

Wikky Wonka 2010.10.19. 15:18:27

@Adry.scn: The Steve & Bobakrome Vér a kötélhez.
süti beállítások módosítása