jön, lát, győz, fut.

2009.06.20. 15:17 Wikky Wonka

micsoda beteg, mazohista oroszlán. [090620 szombat.]

nos; én nem tudom, kinek milyen élmény lesz ez a video, de azért szeretném megosztani:

igazság szerint Tila nekem egy olyan aranyos, kicsit buta sztárlánynak tűnik. De nem is az a fajta sztárlány, mint Britney, és a többiek, hanem egy olyan még talán visszafogottabbnak mondható hollywoodi (attól függetlenül, hogy egyáltalán nem tudom, hogy hol él...) nagylány. és végülis a többi videója, pl. paralyze alapján a hangja sem rossz, de felvette ezt a rosszkislány image-t, amitől ilyen hogyismondjam... olyanná vált, ami egyeseket felháborít, másokat "felvadít", megint másokat pedig hidegen hagy. minden esetre az MTV kihasználta ezt a lányt. Én nem vagyok benne biztos, hogy a Tila Tequila előtt ez a lány híres volt, és abban sem, hogy a műsor által híresnek kellett válnia... na mindegy, még mindig jobb, mint a 'szerelem olasz módra', mert annak aztán már tényleg semmi értelme, 2x fél részt láttam belőle, és a felét sem értettem, ráadásul abban nem csak hogy a pasi hülye, hanem még az őt körülvevő plázapicsák is. :D a TT-ben legalább voltak normális emberkék, akikkel még úgy el is ment a műsor, pl. a kettőben George.
Az egyből
Dani volt a kedvencem, kár, hogy nem ő nyert, mert szerintem sokkal jobbfej, meg sokkal "barátnakvalóbb" volt, mint Bobby. na mindegy. (pedig én még nem is vagyok biszex, és még így is ezt mondom...)

na mindegy, az eredeti szándékom mára nem az volt, hogy Tila Tequila kritikát írjak. de ha már így sikerült... egyébként újra el kezdtem írogatni, töröm a fejemet valami hosszabbon, de a fenének se akar eszembe jutni semmi, de azért igyekszem. :P még egyszer régen tanácsolta 'zapa', hogy írjam meg az álmaimat, merthogy amiket én összetudok néha álmodni, az bizony nemsemmi. hát most azt teszem. csak épp még nem álmodtam meg azt, ami mentén elindulhatna a történet, de azért igyekszem, meg valamicskét, egy másfél oldalt már írtam, aztán a többi majd alakul, legalább a fejemben már megvan valami. :P majd ha jön valami jó szál, akkor írok a 'holtartokról', aztán beszámolok, hogy mikor meg honnan jött a nagy ötlet, nagy álom! :P

ja és ja. megfogadtam, hogy 3 évig nem nézem, nem olvasom az alkonyatot, de tegnap megnéztem. csak úgy. [merthogy az egész föntvan jutubon magyarul. :D najó; kivéve pár percet, a 7 rész 3/2, de egy másik változatban a 7 rész 2/1 kicsit tovább tart, 2/2 abból sincs. szóval a főzöcskézős rész és a szobamutogatós rész közti pár perc hiányzik.] és meg kell mondjam, tetszett. :P

6 rész. a legjobb. :P 04:51; 05:35 és 07:45-től a legesleges, de tényleg, tökre jó részek! :P na mindegy, igyekszem nem alkonyat+ a többi rész divatmajmának lenni. :P merthogy pont ezért nem akartam megnézni se, meg elolvasni se. merthogy akkora divat. nem akartam egy lenni a sok közül. így is azért tucatember vagyok, de még nem annyira. meg a többség azt mondja, hogy van egyéniségem, meg blabla. no mindegy. :D

szóval. ott tartottam, hogy nagyon tetszett az alkonyat. :D egyrészt "Edvárd", és "Dzsekob", másrészt a történet. és Ancsi azt mondta, hogy azért inkább olvassam is el, és azt mondta, hogy oké, legyen. 4 kötelezőt kaptunk jövőre. úgyhogy mikor eljutok könyvtárba, 4 könyvet fogok kivenni: Golding: a legyek ura, Merényi Dániel: Napirajz, Varró Dániel: Szívdesszert, és Meyer: Alkonyat. Merényit és Varrót azért, mert egészen szép hosszú listát írtam magamnak, hogy miket akarok elolvasni. A Napirajz egy képregény, a Szívdesszert pedig igen irónikus versek gyűjteménye. Úgyhogy lesz mit olvasnom. Elvileg ha tetszik, akkor az alkonyatot 2/3 nap alatt kiolvasom így szünetben, a Legyek Ura pedig az alapján, amit Laura, a magyar tanár elmondott róla, tetszeni fog, tehát ha nagyon olvasó kedvemben vagyok, akkor az is megvan pár nap alatt. márpedig mostanában van kedvem olvasni. :) viszont ez előtt a négy könyv előtt még ki kell olvasnom a venyigeszú és planktont Viantól, aminek még csak az előszavát, + első egy-két oldalát olvastam el, úgyhogy majd csak július környékén megyek könyvtárba. ha minden igaz 6-án, mert akkor megyek fogorvoshoz, és az ott van a főkönyvtártól nem messze, de addigis megyek majd ide a kicsibe, ha ezt a könyvet kiolvastam, megnézni, hogy itt mik vannak bent. (:

no; én most elköszönök, talán még majd írok ma. :P :D

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr301197059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztiv_info · http://sztiv.info 2009.06.20. 16:59:43

Jó a blogod, szép hosszúak a bejegyzések :D Meggyőző volt, ha akarsz, beléphetsz a Tehát szerzői csapatába is. ha érdekel, akkor kommentelj ezügyben a sztiv.host56.com-on:)
süti beállítások módosítása