jön, lát, győz, fut.

2009.09.01. 21:40 Wikky Wonka

don't cut this pig, BREE; BREE. [090901. kedd.]

hát, ezen is túl vagyunk. az első napunk tizedikesként. Nem volt rossz. Főleg, hogy a fél napot végig vihogtam, ahogyan szoktam. Természetesen kézműves órán (máshol ez talán = technika?!), hol máshol? (;
német tanár hajtós, zene tanár... nos; inkább nem mondom ki, amit gondolok. Holnap meghallgatja az egész osztályunkat egyenként énekelni, nos, talán az lesz a legjobb, ha a lehetsz királyt adom neki elő. az még talán menni fog. :D :P
Beát még mindig szeretjük, még így magázódva is, habár nehéz lesz megszokni, neki is, nem csak nekünk.
"- Nade Bea, magázódnunk kell.
 - Na, Viki, látom te... Nem tudnak engem behúzni a csőbe, én igazából tudom, hogy magáznom kell önöket. Csupán a kivitelezéssel van a problémám. De ahogy látom nektek is.
 - Maguknak is.
 - Igen, úgy értettem." :D

Rengeteg füzetet kaptunk már ma, csöppet sem környezetvédő... majd megoldjuk. [:
Egyébként nem sikerült abba a csoportba kerülnöm, akik szerdán vannak 4-ig bent, hanem kedden vagyok d.u. 4-ig, de legalább Martinkával, és Rebekával vagyok egy csoportban. Meg Ancsi, Anita, Roli, Bence. Úgy érzem, jó csapat leszünk, ha nem is tanulás szempontjából. :P Egy srác még olaszban nyaral, Krisz, ő is velünk van. Félévkor elvileg csoportcsere, tanulás szerint kerülünk új csoportba, ahol, hát... nem is tudom, hogy kikkel lennék együtt. Tavalyi eredményeimmel inkább a gyengébb csoportot képviselném, viszont az én felfogásommal, ami még mindig nem hiszi el, hogy olyan sz.r tanuló, mint ahogy azt 'zapa' beállítja, inkább a "jobbak" csapatát... nos, most majd kiderül. (: Egyet tudok: jövő nyáron irány a különböző helyek! Én megígérem magamnak, hogy csupa csodás helyet fogok felfedezni! Igyekszem. (:

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr301354025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása