jön, lát, győz, fut.

2009.09.12. 21:40 Wikky Wonka

a vodka leszalad, a konyak meg[g]y. [090912. szombat.]


I never could have seen this far
I never could have seen this coming
It seems like my world is falling apart
Yeah

Why is everything so hard
I don’t think that I can deal with the things you said
They just won’t go away

In a perfect world
This could never happen
In a perfect world
You’d still be here
And it makes no sense
I could just pick up the pieces But to you
this means nothing, Nothing at all

I used to think that I was strong
Until the day it all went wrong
I think I need a miracle to make it through
Yeah

I wish that I could bring you back
I wish that I could turn back time
Cuz I can’t let go
I just can’t find my way
Yeah
Without you I just can’t find my way

In a perfect world
This could never happen
In a perfect world
You’d still be here
And it makes no sense
I could just pick up the pieces But to you
this means nothing, Nothing at all

I don’t know what I should do now
I don’t know where I should go
I’m still here waiting for you
I’m lost when your not around
I need to hold on to you
I just can’t let you go
Yeah Yeah

In a perfect world
This could never happen
In a perfect world
You’d still be here
And it makes no sense
I could just pick up the pieces But to you
this means nothing, Nothing at all

You feel nothing
Nothing at all
Nothing at all

Elnézést kérek, ha valakit megbántottam volna,
Tudod, soha nem voltam én bébi rossz kissrác,
Aki csalna, ölne, lopna, szitkozódna vagy rabolna,
Csak akkor voltam gonosz, mikor épp nem volt más.
Gyakran martam, mint egy kobra, de nem vertem nagydobra,
Nem voltam tekintettel se nemre, se korra,
Tettem én a jóra, és hát tettem én a szóra,
Igen rossz lóra tesz, ki rólam mintáz meg egy sztárt

Mert Jézus Krisztus szent, és ezzel lehet, hogy sokra ment.
Én meg egy senki vagyok, csak egy utolsó csepp a tengerben.
Hát ne mérjen senki hozzá, és hogy művészet a zeném,
Egy lapon ne emlegessék! - mert a stílusunk egy szemét:
A nyomorból leledzik, a nyomor fiai pedzik
Eredendően, s gerince nélkül puha, akár a vaj.
És nálunk pont gerince nincsen, csak a break jam, meg az MC-k,
De ha másnak nem szúr szemet, akkor engem nem zavar.

Elnézést kérek, ha valakit megbántottam volna,
Tudod, soha nem voltam én bébi rossz kissrác,
Aki csalna, ölne, lopna, szitkozódna vagy rabolna,
Csak akkor voltam gonosz, mikor épp nem volt más.
Gyakran martam, mint egy kobra, de nem vertem nagydobra,
Nem voltam tekintettel se nemre, se korra,
Tettem én a jóra, és hát tettem én a szóra,
Igen rossz lóra tesz, ki rólam mintáz meg egy sztárt

Ez itt a lomha holnap reggel,
Hol a nap is tompa fénnyel kel fel,
Mozgás az nincs, csak az óra, mi csendben üt,
Mikor egy kocsi húzott el a ház előtt
TIK-TAKK, TIKI-TAKK, DIB- DOBB, DIBI-DOBB,
Ma nem nyit ajtót neked sem a HAPPY HIP-HOP,
Itt- ott beragyog. Ez a test, ez a hely,
Ez itt a nyugalmat magába foglaló csöpp kehely,
Hát ne bontsd meg te sem a csendet (Ó nem!)
Inkább figyeld csendben, ahogy élni kezdett
A városod, és amint átosont rajta az első napsugár, (Nézd Már!)
A sok beszállót, ott lent a megállóban, mind az első buszra vár.

Elnézést kérek, ha valakit megbántottam volna,
Tudod, soha nem voltam én bébi rossz kissrác,
Aki csalna, ölne, lopna, szitkozódna vagy rabolna,
Csak akkor voltam gonosz, mikor épp nem volt más.
Gyakran martam, mint egy kobra, de nem vertem nagydobra,
Nem voltam tekintettel se nemre, se korra,
Tettem én a jóra, és hát tettem én a szóra,
Igen rossz lóra tesz, ki rólam mintáz meg egy sztárt

Neked a meztelen tested egy ékszer,
Pusztán szép, hát nem nézhetek rád elégszer,
Elixír ez, minden kínomra gyógyírként hat,
A sok sarlatán futhat - mert semmit sem tudnak!
Hisz a legfinomabb orvosság, látni a gőzön át
Hibátlan alakod kontúrvonalát.
S ami átsejlik? - Az a rím, ami vagy, és az ágyam
A mondat, melyben megerőszakollak lágyan

Elnézést kérek, ha valakit megbántottam volna,
Tudod, soha nem voltam én bébi rossz kissrác,
Aki csalna, ölne, lopna, szitkozódna vagy rabolna,
Csak akkor voltam gonosz, mikor épp nem volt más.
Gyakran martam, mint egy kobra, de nem vertem nagydobra,
Nem voltam tekintettel se nemre, se korra,
Tettem én a jóra, és hát tettem én a szóra,
Igen rossz lóra tesz, ki rólam mintáz meg egy sztárt.

ez egy SZÖRNYŰ zene. mégsem tudtam kihagyni. kényszerét éreztem annak, hogy megosszam, nem tudom miért... T_T szörnyűűűű. :D na, de valami jót is, elvégre a mai egy egészen jó nap volt, bébiszittelni unalmas, főleg ha a gyerek össze akarja kenni az arcomat sminkkel, de ugyanakkor vicces is volt. No. de nem húzom az időt, következzék a zene (mint egy rádiós bemondás... xD ) :

Na igen. Tíz éves koromban (vagy még korábban?) már ilyeneket hallgattam 'zapa' jóvoltából. És a faszomnak kell a dióskalács. Mert We ♥ Tereskova. Még a fábrisóderben, és a későestehajósandrássalban is. :D

 

Gin, rum, sör bor...
Gin, rum, unicum, szalámi.
Sör, bor, subidubi, akármi.
Az ajtót tessék kitárni!
Jaaaj!

Gin, rum, unicum, likőrök.
Szesz nem marad, amit kiöntök.
Ha földre kerülök, ti jöttök.
Jaaj!

Férfi a szesz elől nem tér ki.
Kivált, ha félszeg, annak jobb,
hogyha részeg, de délceg!

Gin, rum, unicum, konyakmeggy.
A vodka leszalad, a konyak megy.
Daj-daj, sohasem halunk meg!
Jaaaj!

Kitöltve a multikulti pulti ultimátum.
Sokadik a kupica, de ugyanaz a dátum.
Good mood! Martinibe mártani
be a rút bút nem tud, ugye, ártani?!
Csoki, ropi, Amerika az Erika, a Marika
a poharukat emelik a-mire is?- az igazira!
Faramuci muci fara, tere-fere, laza para.
Brlrlrlrlbrlrlrlrlbrlaaaaa!

Jó, jó igen. abba hagytam a videókat, mert mindig csak jutubozok. háááát, ja, van benne valami. :D
na. de nem is ezt akartam magyarázni. haneeem azt, hogy fúúúúha. a 'pótzanyámnak' babája lesz. (: tiszta jó. Azt hiszem, elég tapasztalt [legalábbis 4 éves kortól fölfele. :P], megedzettem 10 év alatt. :D élesen van bennem egy kép, ahogy én sikítok, mert találtam egy pókot, ő kint az udvaron utánoz, a kutya meg majd megfullad, úgy ugat, mert azt hiszi, hogy egy macska nyávog. Háááát, az valami elképesztően vicces volt!! mármint így utólag. (: :P meg mikor volt lakótársa kutyájával jött értem, mikor elsős voltam, és mindenki a kutyát babusgatta... :D szegény Dorisz. :P és mikor elkezdtem egyedül iskolába járni, illetve onnan haza, és gyakoroltunk, mindig egy sarokkal később találkoztunk, és így edzettük a bátorságomat. :D és emlékszem, első délután hárman mentünk, Alena, Judit és én, és nagyon fel voltam dobódva, mert azt a fejet, amit 'Rozi' akkor vágott, háááát. :D már nem emlékszem rá, de tudom, hogy akkor mennyire nevettem, mikor megtudta, hogy ismerem a nagymamáját... :D az annyira, de annyira vicces volt!! aztán buszozni "tanultunk", aztn mikor már gödi lakos voltam, angol és tánc előtt hozzá jártam ebédelni. jajj, de szép évek is voltak. (': persze a mostaniak is szépek, csak nincsen sok mindenki, aki akkor volt. Persze vannk újak, akik meg akkor nem voltak, és jó, hogy már igen, és hűű, meg háá, és elfelejtettem, hogy még mit akartam mondani.

you'll be the prince, and i'll be the princess. jóéjt. [:

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr481377945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zapa · http://szombathelyilakastulajtol.blogspot.com/ 2009.09.14. 00:08:45

a Rozi nammamája az a buszos korszak
meg a Nati 4-12 az 8 nálam
és hűű, meg háá

Wikky Wonka 2009.09.14. 19:34:10

szóval ne igyunk savasesőt? 8-) ja, meg ne együnk rágcsálóírtó szerket se. 8-)
süti beállítások módosítása