jön, lát, győz, fut.

2009.05.20. 20:27 Wikky Wonka

i loved You more than anything... {L} [2009.05.20. szerda.]

"All my mind
All my soul
From the very start
I gave you full control and you broke my heart
I tried to show you a better way of life
But I see that must be what you like
I loved you more than any thing
I tried to build the future turn a house into a home
I wanted us to be one flesh and one bone
It's so hard to keep my sanity
Now all I can do is sit back and reminisce
Look at the pictures in the frames yo
Why you playin' games yo"

Will Smith - I loved You.

Imádom ezt a számot jabban. :P olyan szépen énekli, hogy ááj láávd júú, móór den enisziing. *-*

vasárnap volt az MIB az rtl-en. "Ez itt Mr. White." igen. pontosan. :P Willy, mint Mr. White... nem rossz. :P mondjuk a kettőben... "Naa Zé, hadd legyek emM ügynöök!" na, és ki játsza őt? na ki? naná, hogy Micahel. *-* ott milyen aranyos. *-*
na jó... nem azért kezdtem írni, hogy pasikról áradozzak. :D

ma angolon nagyon formában voltam. :P de nagyjából 4-ből egyedül. :P egyre borzasztóbban megy a többieknek. :P :D ami nekem jó, mert nekem egésszen jól megy, ami előny a záróvizsgánál, mert aki azt megnyeri, a következő kurzusra x%-kal olcsóbban mehet, ami nem hátrány. :P :D

aztáán... hétvégén megyek Vácra, a volt osztálytársaimhoz. :P hiányoznak, meg jó lesz őket látni, meg jó lesz annál aludni, akinél, meg egyébként is. :P szeretek utazni. :P még ha ilyen "hatalmas" is a távolság. :P meg hát 11 (+ 1) év, az annyi. (': szép emlékek. (: meg kevésbé szépek is, de azok nem számítanak. :P :D:D

ma jártam kint 'cicán', ami egy játszótér tőlünk 10 percre. Ez váltotta fel 'garázst', a bicósok törzshelyét. az se volt sokkal messzebb, szóval nekem majdnem mindegy. a különbség annyi, hogy angolról hazafele cicán tesz le a busz, ma is úgy kerültem oda, kint volt BJ, meg BG, meg M, meg BM, meg U, meg egy csomó másik, és M-mel végre béke van, és most happy vagyok, de teljesen. :D és fel is pörögtem kicsit, úgyhogy abba is hagyom az írást, megyek, levezetem az energiámat. :P :D

 

+ ma Doával kicsit dumcsiztunk suliba, jóó volt. ♥♥ (: :P

Szólj hozzá!

Címkék: men in black


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr971134230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása