jön, lát, győz, fut.

2009.09.14. 21:17 Wikky Wonka

első nap. (*) [090914. hétfő.]

kiccs.
jee, első nap! (: most is épp krumplifőzés közben vagyok, készül holnapra. (:
ma Rebekával levágtuk a hajamat szünetben, vicces volt. :D ahogy ő mondta: emlékezetes marad. Mindenki csak nézett, hogy mit ügyködünk a lányvécében. aztán dupla tesin röpiztünk, jóó vagy Vikííí, kár, hogy a szervád 3 métert sem repült. :D Egész nap fulladozós röhögőgörcs. ♥ bizony, meg ha a német tanár azt hiszi, hogy nem vagyunk iskolában, és 35 percig várunk rá... nos, igen. jó ám az, ha vidáman telnek a percek az iskolában.
ajajj, krumpli! tádámm, már kész is! holnapra meg van az abéd, a vacsihoz meg teszek még majd petrezselymet. Meg majd meglátjuk mennyit viszek ebédre, remélem nem lesz kevés amit főztem, max. ha igen, akkor a vacsihoz még főzök egyet. Szerdán rizibizi, valamennyi rizs van, azzal is úgy, ahogy a kruplival, majd meglássuk mennyi lesz az a valamennyi! Csütörtökön gyümölcsnap! ááá!! egész nap gyümölcs... segítség! Hál' Istennek aznap 2-kor végzek a suliban (utolsó két óra infó. ♥), hamar hazaérek, és majd itthon szenvedek. esetleg isz
ok egy kis tejet.  hétvégét még nem tudom, tervbe vettem, hogy kimegyek Gödre, de erről még csak én tudok, meg akit kérdeztem, hogy nem jönne-e ki velem... persze senki nem ér rá... annyira jellemző... mármint én elhiszem, hogy tényleg nem tudnak jönni, de akkor is... jó, mondjuk nekem is majd még németet kell csinálnom, bár már egész sok van! No, még meglátom mi lesz hétvégén. meglátom... ja. mondjuk azt Gödön is lehet... Ezért lenne jó, ha Rebeka el tudna jönni velem, de megy Gáborhoz, meg még valahova, szóval kizárt. Panka... Panka most hétvégén Privibe ment, szóval nem valószínű, hogy elengedi az anyja, Zsu meg egyedül van otthon, bár azt mondta, majd megbeszéli anyujával, de szerintem nem lenne tanácsos otthagyni a lakást, meg ha már haza ér anyuja, akkor találkozzanak is, ne csak egy estére, hogy másnap már hétfő, és kelljen suliba menni... meg dolgozni.
Jut eszembe. Lehet, hogy OKTÓBER 28-ÁN SULIBA KELL MENNEM!!!!!!!! kivancsukva! ééén egyrészt: világéletemben ősziszünetben éltem születésnapjaimat, kivéve mikor hegyet másztunk, de az nem annyira számít. És különbenis. MOZIII!!! Bár szerdai napra esik, 2-kor végzek, akár még bele is férne... de ááá... hihhhhetettlen!! képesek nekem szülinapomra beszervezni iskolát??!! miez?? ááhh. bleee. hatóságok. jellemző. nem is hatóság... nembaj. azért jellemző.

no. haditengerészetidevagyoda, dehidrogén-oxidnak lennie kell! mert most, hogy már azt is tudom, hogy mit jelent, na nehogymár, hogy még a sulisszülinap mellett ezt is beszüntessék!! akkor már tényleg lázadni fogok!!!! hogy képzelik??!!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr341382220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása