jön, lát, győz, fut.

2009.05.06. 19:11 Wikky Wonka

ilyen itt az élet, ez a budapest zoo... [2009.05.06. szerda.]

eszembe jutott egy jókis mondat, ha híres író leszek, idézhettek tőlem. (H) [persze addig is, csak a kutya se fogja tudni, hogy ki is az a nyuszika, aki ilyen bölcsességeket mondd... *.*]
"Minden völgy egy hegybe fut, csak tudni kell melyik a helyes kiút!" egy vele a probléma, hogy helyes kiút helyett helyes iránynak kéne lennie... bár, ha jobban belegondolok, végülis, a hegyen is van út... ami végülis kiút a völgyből...  na. de most nincs igazam?... :D

aztán. ma egy volt osztálytársunk - nevezzük Protomyusznak, a nővére adta neki (: - meglátogatott minket, kopaszul, ami nem kis "felháborodást" keltett bennünk, de a végére egésszen megszoktam. :P imádom, mert aranyos, és számomra ő egy nagy maci. egy naaagy mafla maci. :P

ma végre [január óta először] találkoztam E.-vel. <3 és csak beszéltünk-beszéltünk, és eltelt az a másfél óra, amit együtt lehettünk, mert utána kezdődött az angolom, ahol mindenki tök tompa volt, tesztet írtunk, szerintem jól sikerült, max. a szavak nem... **boccs, hiányoztam.
mindenki minden hülyeséget összehordott, a végén már megszólalni se mertünk, nekem meg a Tanár kerekperec aszonta, hogy jó, akkor a Viki innentől kezdve csöndbemarad! -Bocs, hogy okos vagyok.
na mindegy. :D megszoktam, már nem először fordult elő, hogy megkértek, hogy jó, akkor ha lehet ne mondjam be az  összes megoldást! [Ráadásul még jól is?! Hogyan képzelem?? :D] na jó. :D ez most eléggé önteltre sikerült. :P bocsi, ez így kikívánkozott belőlem. :P

fúúha. ma annyit ettem... úgy volt, hogy biogazd. után fogyózok, ami nálam annyit jelent, hogy kevesebbet eszek, mint általában. és általában, ha ezt eldöntöm, akkor rá áll az agyam -és a gyomrom is, és nem kívánok enni. így könnyen megoldható. :P de most... hajajj, rengeteget eszek! ma megettem [szokásos reggeli félliter kakaó... ] 5 szendvicset, egy kakaós csigát, és megittam 3 deci tejet. + édességet is kaptam suliba B.-től, délután meg E.-től is... huhaa. S: :D na, ma sem vacsizok. :D S: $: hahaa, na, most elmegyek zuhanyolni, hátha este J. hamarabbjön msn-re, és akkor tudunk beszélni. (: ♥

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr481106740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zapa · http://szombathelyilakastulajtol.blogspot.com/ 2009.05.07. 10:21:55

ennek 0 értelme, nem lehet, hogy "helyes FIÚT", csak elírták
ooo
süti beállítások módosítása