jön, lát, győz, fut.

2009.04.04. 11:54 Wikky Wonka

lehet nem is érdekel, csak kitaláltam egy mesét... [2009.04.04. szombat.]

"Hogy a zene akar engem, vagy én akarom a zenét,
lehet nem is érdekel, csak kitaláltam egy mesét..."

felkeltem jókedvvel, jóidőben, kipihenten. de elszállt. mármint a jókedv... persze, süt a nap, meg minden, de valahogy már koránt sincs olyan jó kedvem, mint fél órája... (mert hogy akkor keltem... 10:15 körül...)

ajj, sírhatnékom van... M. most boldog, mindent megkapott, amit szeretett volna; de tényleg mindent! és annyira örülök neki, meg a barátnőjének, meg minden. (: csak most így rájöttem, hogy én viszont... nem hogy nem kapok meg mindent, de még csak el sem tudom érni a céljaimat... vagyisigazából ki sem tűzöm őket, mert úgy érzem, hogy úgy sem tudom őket megvalósítani... csak olyan céljaim vannak, hogy "kedden eszek gíroszt", vagy hogy "megölelem ezt meg azt"... persze, ezt ki ne tudná megvalósítani?... csak egy nálam is szerencsétlenebb ember... akinek már tényleg nem lennék a helyében!

annyira szeretnék elmenni este M. partyjára... de ez persze nem tőlem függ... jellemző, még "kislány vagyok"... mindegy. majd meglássuk, nem lenne rossz. (: sőt, nagyon jó lenne. ha nem mehetek, akkor meg... itthon ülök egész nap, és nem várom az estét... mert nem lesz miért... egyébként elszaladt az idő, most épp már 11:25 van... borzasztó... egyébként.. hova megy az idő? mármint most van, és aztán egyszer csak már nincs. hanem van egy másik... és az, ami már nincs, az az emlékeinken kívül hova tűnik? nem tűnhet el... minden megmarad! csak más formában... ez szerintem valami olyasmi, mint a fizika... az energia nem vész el, csak átalakul. és az időnek is meg kell maradnia valahol, valahol az emlékeken kívül is... nemértem. szeretném érteni, de képtelen vagyok... valaki egyszer azt mondta, hogy az idő múlandó, és tűnendő... eltűnik, jön egy újabb perc, egy újabb pillanat, aminek élni kell, nem szabad a múlttal foglalkozni, mert már úgy is fölösleges, azon változtatni nem lehet, de nem is szabad! de engem akkor is érdekel, hogy hova lesz! és mi van azokkal a percekkel, amikre nem emlékszem? ha pl. beszélgetek valakivel, nem jegyzem meg az összes szavát, vannak kimaradt részek, csak a legfontosabbakra emlékszem. mi lesz azzal az idővel, amikor épp nem figyeltem rá?! és ha a múlttal nem foglalkozunk, akkor a jövővel miért? tök mindegy, hogy mit találunk ki, úgy sem úgy fog történni, maximum hasonlóan. de ugyanúgy biztos, hogy nem. és jövőképet nem lehet alkotni. pl. elképzelem, hogy mi lesz ma este.. de nem tudom, hogy kik lesznek ott, és azok hogy néznek ki. máris egy lyuk a vásznon! hiába...

a másik ilyesmi dolog, ami még foglalkoztat, az az űr... hogy az hogyan is van? vége van, vagy nincs? tuti nincs, mert mi lenne mögötte, ahol vége van? ott is kell lennie valaminek... bár az is lehet, hogy a mi világűrűnk benne van egy mégnagyobb világűrben, ami egy még nagyobban, stb. dehát ez is hülyeség... nem tudom. érdekel, de nem tudom...

NA LÁTJÁTOK? erről beszélek. nincsenek céljaim, sok minden érdekel, de ahhoz már nincs agyi és fizikai kapacitásom, hogy utána is nézzek... lehet, hogy lenne, de nem keresek, nem tanulok... nem tudom miért. talán még érdekes is lenne... de... áá, nem tudom. nem tudom, hogy mit akarok... ez az... erről beszéltem. (: célok? tervek? nuku! kiszeretnék menni Margitszigetre a jóidőben. de már kedd óta. és még mindig nem voltam,szombat van, holnap vendégek jönnek [Zs.-ék, ♥] és ma mehetnék, de nem megyek, mert akkor pláne nem mehetnék este... mindegy. a lényeg, hogy nem tudom mit akarok... egy fix dolog van az életemben, és az az, hogy barátok nélkül megőrülnék, szükségem van rájuk, és nagyon imádom őket. és ennyi. rajtuk kívül más állandóan fontos dolog nincs az életemben. S:

na szép, most aztán tényleg kisregénynyi bejegyzést írtam. :P köszönjük emese~ :D

[U.I.: 11:56-kor: ja, és mellesleg azért az így kicsit hülyén jön ki, hogy my dreams come true, meg hogy everything can happen! de azért ott van az is, hogy but I'm not really sure, meg ez egy pillanatnyi állapot, nem mindig ilyen reménytelen a helyzetem, és nem mindig ilyen tervtelen az életem. van, amikor épp tele vagyok tervekkel! (: csak így megjegyzem, hogy ne tűnjek tényleg skizónak!...] (:

[U.U.I.: 13:00-kor: ja, azért a címet is jól kiválasztottam, nem? :P jó az a szám (FankaDeli - ez a furcsa érzés), de persze nem igaz a cím, minden érdekel, amit leírtam. csak pont valahogy a hangulatomhoz, meg ehhez a bejegyzéshez illett, amikor eszembe jutott, mert pont azt hallgattam. :P]

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr771045567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása