jön, lát, győz, fut.

2009.08.25. 15:21 Wikky Wonka

kidobni valakit az ablakon, majdnem ugyan az, mint kikosarazni... ugyebár a szemetesbe?! [090825 kedd.]

ha lenne egy ikertesóm, tuti 30 évig fénysebességgel utazna az űrben, hogy mikor én már ősöreg leszek, ő visszajöjjön, és elcsábítsa az új nemzedéket. vagy valami ilyesmi. Dani magyarázta, sőt, még linket is küldött, hogy megértsem, de csak annyit szűrtem le, amit itt elmondtam, mivel nincsenek meg a dolog felfogásához szükséges kellő alapismereteim.

"Hali, Kis Hercegnő! Láttam, hogy a bátyámmal mentél el tegnap a Waldorfból...

Miért, baj? Azt mondta, te küldted oda!!!

Dehogy baj. Zsír. Csak arra vigyázz, hogy ne dobd megint. Mert akkor én is doblak. KI AZ ABLAKON. Értve?" [NHN 10, 359 oldal.]

no, és akkor én most mesélek egy kicsit: Mia írónak készül, és aggódik, hogy csak ne bukjon meg később pedig azért, hogy sikerüljön az érttségije. mondjuk úgy, hogy okos, és egyéniség, de a matek és a francia nem az erőssége. Michael pedig egy zseni. De tényleg az. Nos; szeretem én a neveletlen hercegnőt. :D
valahogy olyan érzésem van a könyvvel kapcsolatban, hogy kicsit hasonlítunk Miával. Csak én nem vagyok hercegnő. Nem is akarok az lenni, köszönöm; és igen, valószínűleg a könyv többi XYezer/millió olvasója is ezt érzi. már csak azt szeretném tudni, hogy lehet ilyen könyvet írni?? jól jönnének tanácsok, mert akkor megírhatnék egy könyvet saját kútfejemből, és tök mindegy miről szólna, az olvasóim úgy éreznék, egy kicsit róluk szól, és mindenki megvenné, és híres író lennék. jó lenne, nem? (: no nem is a pénz miatt, írás mellett úgyis kell még valami dolgoznom majd... kérdés, hoyg mit?! meg hogy mikor... de azért jó lenne, ha híres író lehetnék. persze ehhez először is kell egy jó név, mert azzal, hogy Ágoston Viktória... nos, ki venné meg egy ilyen nevű írónak a könyvét? Félreértés ne essék, imádom a nevemet, főleg, ha még Debóra is lennék, mint ahogy majd tizennyolcadik szülinapom után remélhetőleg leszek is, de tuti, hogy én nem vennék meg ilyen könyvet. mármint ha beleolvasnék, és jó lenne, akkor igen. De csak úgy, pl. ajéndékba nem ez lenne az első könyv, amire ráböknék... hanem pl. egy olyan, amit egy olyan ember írt, akinek minimum idegen (hangzású) neve van!
logikus, nem?!

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr641337399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zapa · http://szombathelyilakastulajtol.blogspot.com/ 2009.08.26. 00:48:33

Hát először is el kell sajátítani az alapokat: hát-tal mondatot nem kezdünk, mik azok az ikes igék, ilyesmik...
Ez nem bonyolult, bármilyen gyorstalpaló megteszi, a lényeg, hogy az ismertetőben szerepeljen az a szó, hogy "kreatív"! Ez nagyon fontos!
Van magyarul is: www.iroiskola.hu/ismerteto_iroiskola.html, de hát persze a világhírhez mégicsak jobban illene valami Amerikai. Ennek itt kifejezetten gyerekkönyv író tagozata is van: www.writingclasses.com/

Ha ez megvan, elárulom a többi trükköt is, de most mondom, hogy nem egyszerű!

zapa · http://szombathelyilakastulajtol.blogspot.com/ 2009.08.26. 00:52:42

ez az idegen hangzású név nagyon jó ötlet, egy P. Howard nevű embernek nagyon bejött volna, ha megéri, de légy körültekintő, az etióp könyvpiacon egész más nevek divatosak, mint pl. Kazahsztánban!
süti beállítások módosítása