jön, lát, győz, fut.

2009.08.08. 15:12 Wikky Wonka

új céltábla után keresgéljéé'. [továbbra is szombaton.]

válasz 'zapa' kommentjére a 'bad boy, bad boy, watcha gonna do' c. bejegyzéshez [felhívnám MINDENKI figyelmét, hogy olvassa el az EGYEL LEJEBB található élménybeszámolómat a fotózásról!!]
nos. az első kettő jó. ez idáig oké, az ukránok, meg a lájönsz szlíp tunájt. zsír. örülök, hogy tetszik. (: (Y)
a harmadik a Chris fiú, nagyon jó, természetesen.
Viszont az "utolsó egyikse"-vel bajban vagyok. ezen kívül már csak 1, azaz egy(!!) videó van. az nem lehet egyikse...
Egyébként... nem értem, hogy lehet valaki ennyire antiCopy-s... [jó, igaz, mások meg azt nem értik, hogy én hogy szerethetem ennyire...] De hát valaki, aki a közeli hozzátartózóm??? hm. nem találom helyesnek!
[tudom, amíg ti öltöztettek, addig bezzeg... ja. addig nem is hallgattam ilyeneket. :D változik a világ... (; akár tetszik, akár nem! hű. ez most "nagyon költői" volt...]
Na, és szerintem ebben egyébként minden benne van, Copy Con - Szépen kérlek:

"Szépen kérlek az agyadba vésd bele,
Copy Con nem tart számon konkurenciát...
Szépen kérlek az agyadba vésd bele,
és inkább vedd le rólam a céltáblát...

Mert az, hogy mi terem meg a kertemben,
az nem igazán tartozik Terád ugyebár...
Szépen kérlek az agyadba vésd bele,
és inkább mást boldogítsál már!"


 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr151296624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zapa · http://szombathelyilakastulajtol.blogspot.com/ 2009.08.09. 01:06:51

"egyikse": se nem vicces, se nem jó

többi - no comment
süti beállítások módosítása