jön, lát, győz, fut.

2009.08.06. 21:58 Wikky Wonka

i'm gonna be iron, like a lion in Zion. [090806; még mindig csütörtök.]

estére egy kis csemege: ma volt ruhapróba, holnap fotózás.
ez az egy órás kis ruhapróba is lefárasztott, hátméh holnap 9 órán keresztül a fotózás... durva lesz, de kibírom! erő-izom, tejet iszom! bár ennek ehez nem sok köze van... na mindegy.
szóval. fantasztikus ruhák és cipők lesznek, minden magyar, semmi más, csak sajnos még mindig csak két márkát tudok megjegyezni: TISZA cipő, és táska [életemben először volt rajtam tiszacucc! (: ] és a pesti eclectic boltból. 4, vagy 5 ruha lesz rajtam, 4-re emlékszem, de nincsen kicsukva, hogy elfelejtettem egyet. eszméletlen magas sarkú és talpú cipő [az nem tisza], smink, frizura... még csak segítőként voltam divatbemutatón, az se volt semmi, dehogy most én leszek a modell... asszem kicsit félek. nameg metrókocsi... Rita ma felvilágosított, hogy még véletlenül se essünk a sínekre a sorompón kívül, mert szénné égünk. jó. ígérem, a sorompó közelébe se megyek! effelől nyugodt lehet mindenki!

na. jó éjt! (:

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr311293533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása