jön, lát, győz, fut.

2009.07.15. 22:34 Wikky Wonka

te vezettél már ilyen ősmadarat? [szerda.]

nagyon jó volt ma. :D
átjött Pankucc délelőtt, voltunk Ancsinál. ott nagyon vicces volt. "hol az Áron?" :D:D jó, persze, ezt így nem lehet érteni... de nagyon vicces volt. :D

aztán mozziii. :D nagyon vicces volt. :D
idézek msnről: "*volt a jégkorszakban, hogy
*kismammut születik
*és
*mikor lementek a dínok világába, akkor így
*mondta a Many, hogy ha jön a baba, akkor mondjon valamit, és így mondta, hogy legyen barack, mert az olyan édes, gömbölyű, és szőrős, mint a csajmamut. :D ésmikor érezte, hogy fog szülni, akkor
*így mondja, hogy
*ananász
*és voltegy ilyen menyét, annak meg egy aszott ananász a felesége. :D
*és mondta, hogy hmm, ananászt akar? aztán mondta Ellie, hogy banán, meg alma, meg ilyen gyümölcsöket, és így mondja a menyét, hogy "most meg gyümölcskoktélt akar"... :D aztán eszébe jutott, hogy barack, és a Many azmeg így barack, úúristen, Ellie szülni fog."
naja. :D
meg: "te mikor is őrültél meg? - 3 hónapja." xDDD
"-Te vezettél már ilyen ősmadarat?
- Nem, de tetszik ez a sport!" :D :D ez a menyét nagyon bolond... :D
ez a rész tetszik eddig a legjobban! :D Jöhet a negyedik! :D megérte elmenni, minden szempontból! következő szerintem herripotterhat lesz, 23-tól adják majd a mozikban.
meg... "-lehet, hogy rá kéne szoknom a mozibajárásra!
-nem is a filmeket fogod nézni, hanem az előzeteseket!" így van. :D kinézem, hogy mit nézek legközelebb. :D

basszus. Letti is elmegy az osztályból. 17en heten leszünk... vagy 16an, attól függ, hogy Rebeka végül marad-e, vagy elköltöznek... szerintem mondjuk marad... na mindegy. így alakult. Panka. <3 [:
furán alakul ez az egész. én nem értem. én tényleg nem értem. nem csak ezt. semmit. egy dolgot tudok biztosan, illetve kettőt. és annyi. na mindegy. csak jó lesz ez majd valahogy. [:
az az igazság, hogy Zsiráff nagyon jól látja a dolgokat. tegnap is vele beszéltem, mikor kiborultam sok minden miatt, meg most is vele beszélek. jóarc. meg aki még jól látja a dolgokat, az Imi. ezt neki is mondtam. hogy tetszik a gondolkodása.

megszeretném nézni 3D-ben is a jégkorszak hármat. :D nagyon dúúrva lehet, pl. amikor ősmadaragolnak. :D Sanya is mondta, hogy jó volt, de 3D-ben nagyobbat ütött volna. :D mindegy. :D
következő programunk, hogy fagyizni megyünk. :P azt mondta, tud valami helyet, menjünk oda. mondtam, hogy okés, benne vagyok. :P (:
most is úgy ennék fagyit, de csak nem annyira finom van itthon. de lehet, hogy majd mindjárt eszek. nem biztos. nem tudom. nem kívánok enni semmit...

rengeteg a szúnyog... megcsípnek, aztán nekirepülnek a lámpának, és vagy megégnek, vagy nem... akkormeg belefulladnak anyám ouzos limonádéjába, vagy martinijébe.
van egy novella, nem emlékszem rá pontosan, de az a lényege, hogy mire jók a szúnyogok? arra, hogy felpofozd a főnöködet, és ráfogd, hogy ja bocsi, egy szúnyog volt!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr651248380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása