jön, lát, győz, fut.

2009.06.16. 22:05 Wikky Wonka

All the things I invented in this life they are bad, they are nice but they're all too good for you. [2009.06.16. kedd.]

egy izé definíciója, ami négy lábon jár, és köze van hozzám:
macskának túl nagy, kutyának viszont túl bújós.
nem véletlenül mondja rá mindenki, hogy "mint egy macska, bazdmeg!" és itt BicosJózsitól, vagy Gabitól idéztem, aki rájön mondja meg. mert mint két tojás. ha szemben állnak velem, tudom melyik melyik, de hogy utólag melyik mondta ezt??
a másik Gábor -nevezzük Zsiráfnak- meg... :D viki! *odafigyeltem* viki! vikii! vikiii! *nem figyeltem oda, véletlenül, de az istennek se*, MAJOOM! *felkaptam a fejem* => viki alias majom by Zsiráff! :D köszöntem. :D
[egyébként neki ezek után jött a zsiráf, "visszavágásként", ő is kedvességből mondta, meg én is. :D csak... a különbség az, hogy én kaptam mellé egy illusztrációt egy naaaagyszőőőrös majomról, akinek 2 chipita áll ki a füleiből, azzal a buborékszöveggel, hogy "nem hallom, mer' banán van a fülemben!..." :D]

no, ez igennagyon mókás. :D

na mindegy. fáj a fejem, ez most így nem mókás. majd holnap. után. mert holnap jónaplesz. ^^ ;3
nobáj. ^^

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr411189809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása