jön, lát, győz, fut.

2009.04.30. 14:34 Wikky Wonka

csak az igazat, meg csak szelíden... [2009.04.30. csütörtök.]

"sokszor nekifutottam, és sokszor el is estem,
de mindig felálltam, és újra nekimentem.
A rap az életem, és a zene nekem a levegő,
tudom, az őszinte szövegem manapság nem túl nyerő,
de sajnos ez vagyok, csak egy vad a vadonból..."

újraitthon. nem volt rossz, de annyira jó se. (: A.-t (akivel kettenmentem, és nemaz, amelyik utálja az egyik M.-met, ez egy másik A., és szereti a "nemsajátom" M.-met. :D) nagyon megszerettem, sokat beszélgettünk, és azt hiszem, eléggé megismertem, aranyos nagyon, bár nagyon nem hasonlítunk egymásra, de azért van, amiben ugyanúgy gondolkodunk... ja, és mindaketten ugyanúgy kitudunk akadni bizonyos emberek bizonyos viselkedésén. :D

na, lassacskán megyek ki M.-hez, már ideje találkozni. :P hiányozódik, holnap meg J., Szilajt nézünk, és elnevezem a nyulát. :P mert van neki egy. fehér, és pirosszemű -azaz albínó. (: még nem láttam, nincsneve, ésnemtudni, hogy lány-e, vagy fiú-e. :P aztán tanulás-tanulás, meg az a "fránya" Michael Jackson. :P

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr891095754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása