jön, lát, győz, fut.

2009.04.07. 21:25 Wikky Wonka

what the fucking shit? Oh, this is my life... I'm sorry. [keddecskén későbbkén. (: :D]

ne tévesszen meg a cím, jelenleg nem vagyok rosszkedvű. (:
nincs J., de holnap úgy is látom. :P csak jövőhéttől... 3 hétig nem, mert 1 hét szünet, és aztán 2 hét biogazdálkodás A.-val [az egyikkel. :P]; ilyen hülye sulis feladat, kettecskénként elküldenek minket tanyácskákra családocskákhoz, és gondozgatunk állatocskákat, meg gyógynövényecskéket, meg nemtudommicsodácskákat.!

asztán kitudja, milyen lesz. szeretem A-t, remélem hát, hogy jó. (: csak hiányozni fog mindenki iszonyotúl: M, meg J rettenetesmód, azonkívül persze D, P [a fiju P, nem a Póni.. $;], a másik M, fijúR, lányR, Cs, [csak nekem fogadott]Bátyuskám, aztán a többit majd meglássuk. :D telefon, meg mp3 lesz nálam, de net nem... majd igyekszem kibírni 10 napig. S: :D:D [igen-igen, ez azt jelenti, hogy ápr. 20-30-ig off, nem fogok tudni írni! S: ); ] emMt fogom zaklatni telefonon, az biztos. S: nagyon fog hiányozni, remélem rá tudom majd venni, hogy szünetben találkozzunk, mert különben 21 napig nem látom! S: ):

ja, még nem is meséltem: tegnap estémből 3/4 órát, ma 8 körül pedig legalább 20 percet T-vel töltöttem. (: kicsit.. háth, mondjuk úgy, hogy érdekes, félreérthető (esetleg ENDŐ? félreért... endő??) megjegyzéseket tett rám, nekem, meg az ebnek.. O:

embereeeek *segélykiáltás* éhes vagyook. ez senkit nem zavar itthon?...

ajj, végre valaki [természetesen D. ♥], akinek elmondhattam a zavart, ami bennem van. nem zavar, mint szégyenlősség, hanem zavar, mint... mint zűrzavar bennem, lelki, meg ilyesmi. azaz nem.. csak lelki. érzelmi, és lelki. majdnem ugyanaz... azt hiszem, most kicsit elszontyolodtam, ellentmondva 1. kijelentésemnek.

na, de most megyek, már tényleg, vacsora, meg alvás, meg zuhagy. a hátsókettő fordítva. csak így jött. (: na, akkor jóéjt, meg hasonlók, bár már mondtam. (=

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr221052676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása