jön, lát, győz, fut.

2009.03.10. 19:30 Wikky Wonka

'cause I'm not alone... (L) [2009.03.10 kedd.]

aszta! ezt nevezem! ma tök jó volt vele. (: haladok? szerintem egyértelműen!
B. meg kicsit átbaszott, de csak viccesen, nincs harag... :D

fu, ma délután 3 órán keresztül tanultam, és házit csináltam A.-val, nagyon szeretem, és mivel eléggé régen beszéltünk, jó volt kicsit pletykálkodni is. :P M.-et (nem az enyémet, a sajátomat; egy másikat, aki szintén osztálytárs, és A. ki nem állhatja!) elkerülő haditervet készített. Vicces volt!
"-Uu, Én szeretnék egy egyenest kapni!
-Jó Viki, veszek neked egyet!"
Geometria... "Ha a 2 ... egybe esik, egyenest kapunk!" <- időközben elfelejtettem, hogy minek kéne egybe esnie, de a lényeg, hogy én szeretnék egy egyenest! :D
Na, most sajnos nincs több időm írni, csütörtökön jövök. (:
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr82994314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása