jön, lát, győz, fut.

2009.08.20. 12:55 Wikky Wonka

maybe they leave you alone, but not me. [090820. csütörtök.]

no, akkor törődjünk a mával. (:

ugyebár az emberek 'ógusztus husz' alkalmával pestre jönnek, tüzijátékot néznek, és találkoznak ezeréve nemlátott ismerőseikkel.
Én tavaly voltam először kint a tüzijátékon, meg egyszer kiskoromban egy lakás ablakából néztem. Tavaly kellemes volt, jól telt, bolond emberekkel voltunk körül véve, egy 10 fős társaságban. ökörködtünk, fotóztunk, és szemlyesen is megismerkedtünk egymással [mert a neten keresztül már ismertük egymást. persze mindenki ismert már valakit, senki nem volt egyedül. (: ], még megvannak a fotók, bemutatom nektek Gerit, aki lehet, hogy lecsapná a fejem, ha ezt meglátná. :D ennek története van... rajtam Geri sapija, ami igazából nem is az övé, rajta az én napszemüvegem, ami azóta eltört, és akkor hendehohh, és ééééééén vagyok betmeeen, és nagyon nevettünk, és "Én ismerem a Ricsiiiit. Jaa, te nem is a Ricsi vagy! Nem baj, azért igyááá'!!" :D
Erről a képről Eszti hiányzik, ha az ember alaposan megnézi rajta kívül mind a kilencen ott vagyunk, és érdekesebbnél érdekesebb fejeket vágunk: Igazából Zsun (bal3), Vikyn (bal4), Frun (jobb2, ha az ember nem nézi nagyon, akkor nem is látszik), és Esztin, a fotóson kívül mással azóta nem találkoztam, ja, és én bal2, ez is egy "gyönyörű" kép rólam, úgy, mint a jáki... :D

és én úgy gondoltam, ha idén is mennénk a tüzijátékra, felkeresnék "1-2 régen látott ismerőst", és letamádnám őket, hogy sziahogyvagyrégláttalak. De nem teszem -nem tehetem, mert nemmegyünk. Illetve nem oda. A tüzijátékot gyömrőn töltjük, Zsu, és rokonai, mert én ismét egyedül vagyok itthon, és ez alatt az idő alatt náluk fogok aludni, napközben pedig itthon leszek, vigyázok a kutyámra [a nagy házörzőre...], meg a virágokra, meg többek között magamra is.

 


Az első MTV-s, a második Petőfi rádiós zene. (: és a Just Because-ban van egy mondat: "I felt that colour in my head", amiről pedig ez jutott eszembe:

 

amiről ez:


Amiről ez:



Amiről senki más, csakis Matt Lysgaard, kedvenc jutubos kovererem:


És tőle a kedvenc: My Chemical Romance - Cancer. Zene nélkül, csak Matt. (:

Na, ez most kicsit sok videó lett egyszerre, de egyik következett a másikból. (:
Ezt pedig 'zapának' ajánlom/küldöm/ahogy tetszik, és ezzel mára be is fejezem. (: [egyébként én azért szeretem ezt a covert, mert nevet a végén. (: aranyosan. :P ] Na, akkor lássuk: Matt Lysgaard - Teenagers cover:

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr921325258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zapa · http://szombathelyilakastulajtol.blogspot.com/ 2009.08.24. 08:34:05

köszi
naon jó, pedig az eredetire is jót ugráltunk Bécsbe'

zapa · http://szombathelyilakastulajtol.blogspot.com/ 2009.08.24. 08:44:18

ja, Szhelyen még mindig van egy csomó emós, így E-vel, biztos nótenx miatt, ott jöttek-mentek a karneválon, viccesek...

nagyon bírom, ahogy a srác begyorsul, és keresgéli azt a 3 akkordot, zseniális!

persze azér ez verhetetlen:
www.youtube.com/watch?v=sJg1AorFwNc
süti beállítások módosítása