jön, lát, győz, fut.

2009.08.08. 14:45 Wikky Wonka

mennyi bárány, te meg disznó; [2009.08.08. szombat.]

na, akkor kezdődjék a mesedélután! (:
először is. fotók majd lesznek, előreláthatólag kb. 2 hét.
cipők: Tisza; Vágó Réka. Rajtam: ha az ember megnyitja
Vágó Réka oldalát, és belemegy a kollekciókba, a 2008 ősz/tél kategóriában máris megtalálhatja azt a két igen magas sarkút, ami rajtam volt: második sor, közép+jobb. csak a középső lilában. A másik [nem vagyok benne teljesen biztos], de ebben, vagy valami hasonló színben. De lehet, hogy az is lila... már nem emlékszem. A tiszáról sajnos nem találtam a neten képet, kék színű, fűzős cipő. Annyit fűznék hozzá, hogy ja. Tisza, az jó. nem csak külsőre, de kényelmes is! [Amiért a szívem fáj, csak kár, hogy barna, nomeg nem tudnék vigyázni a bőrre, lerúgnám az orrát... szóval: Ő, csak inkább tépőzárasban.]
ruhák: Sandor Lakatos, Tyra clothing, Öltöző bo
lt, Ecletick, és több nem jut eszembe; szerintem ennyi. [: Az én ruháimról sehol nem találtam képet, de Lakatos Sándor oldalán a collection-ben találhatóak képek Dani és Dávid ruháiról: 2009collection Lookbook Első sor, első kép [1/1]; harmadik sor, második kép [3/2-Dani]; negyedik sor, második kép [4/2-Dávid]; 2008 lookbook: negyedik sor, negyedik kép [4/4-Dávid]. Sajnos sem ecletcick, sem tyra, sem öltöző ruhákat nem találtam a neten, úgyhogy mindent majd akkor, ha meglesznek a fotók rólunk. [:
4 ruhám volt, 3 cipőm, 3 hajam, és 2 sminkem. + az utolsó képsorozatra felraktak műszempillát, amitől majd' kifolyt a szemem, és előtte Danival pont a reggae-ről, meg a rasztákról beszélgettünk, és megérdeklődte, füvezni szoktam-e, mire mondtam, hogy nem. De a lényeg, hogy miután megkaptam a műszempillát, pont úgy néztem ki, mint aki 3 g füvet elszívott... a szemem teljesen vörös volt, és ázott. Vagy hogyan kell ezt szakmailag helyesen mondani?!... és akkor nevettünk. Mert ha-ha...
4 fotósorozaton szerepelek: első: Dáviddal a metróajtóban fekvős kép, rajtam Tyra szürke mini sportruha, kék pufi dzseki, piros harisnya, kék tisza cipő, + Tyra féle széééép vastag bőröv; szintén könnyezni kezdtem, mire Nóri, a fotós annyit mondott: ezek most ilyen szakítós képek lesznek. Lesírtam a sminkemet is [cukorbaba féle Barbie-kék-és-rózsaszín szemhéj, Barbie-színű rózsaszín száj, Star Wars féle Leila hercegnős frizura], úgyhogy fotózás közben korrigálni kellett, ráadásul a szájfény folyton eltűnt(?), felszívódott, huss. [ez volt e kedvenc ruhám, és a kedvenc beállításom.]
Következő sorozat: mindenki [Dani, Dávid, Lili, Edina], állva a metrón, és ülve, rajtam egy borzalmas ["retró"] fekete otthonkaszerű kék eclectick ruha Barbie-kék karikákkal, amiknek fehér keretük van... + ugyan az a tisza cipő, smink, haj. Csak ez harisnya nélkül, titokzokniban. Csodás volt... Ez tetszett a legkevésbé.
Harmadik fotósorozat: Lili, Edina, és én. Bézs színű ruhák, a fűzős Vágó Réka cipő, sötét smink, spanyolmódra-oldalra fésült haj. Metrón üldögélés. Ez nem volt túl izgi. Bár a hajam nagyon tetszett. A ruha meg kicsit kényelmetlen volt, meg rövid, de nem elviselhetetlen. Jobb, mint az előző otthonka.
Negyedik: Ugyan az a csoport: Lili, Edina, Én. Fekete eclectick ruha, lila harisnya, lila epres-csereszny
és zokni, Vágó Réka "üresfejű" cipő, tupírozott haj, előző smink, + műszempilla. A metró magasabban volt, mint mi, lépcsőn kellett fölmenni. Na. Ezen a lépcsőn lettem utoljára fotózva. Ezekre a képekre a fotósok azt mondták, hogy szörnyűek lettek... Nem csoda, a két hivatásos modell úgy gondolta, megengedheti magának, hogy nyafogjon. Vajon mennyire gondolták jól? Na mindegy. Azért Lili aranyos volt, vele valamicskét beszélgettem, Edinával semennyit, mert ő később jött, mint mi, és én akkor épp sminkelődtem, nem is köszöntünk...
[Megjegyzés: azt sajnáltam, hogy nem volt rajtam kutyás eclectick ruha.]

Tény:
- én voltam a legfiatalabb.
- alaposan elfáradtam 15,00-tól 0,00-ig. [Az 9 óra emberek!!!]
- élveztem.
- azért még mindig nem akarok modell lenni.
- Dani és Dávid nagyon jófejek!
- nem olyan nagy élmény tökegyedül lenni egy metrókocsiban, mint képzeltem. Életem első "énlépekfelelőszörabuszraasofőrután"-ja nagyobb élmény volt.
- 'zanyának' kivételesen(?) igaza volt. Mármint még mielőtt elindultam... Illetve mielőtt kivitt Határ útra... na, egészen mindegy. (:

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr101296584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása