jön, lát, győz, fut.

2009.07.29. 23:11 Wikky Wonka

you are not alone. i am here with you... [090729. szerda.]

ez úton (is) szeretnék boldog szülinapot kívánni Zsuncipók barátosnémnek, aki úgysem olvassa a blogomat, de azért hátha... szóval, boldog születésnapot! (Y) (L) :D

péntektől hétfőig (elvileg) nem leszek, mert megyek mamámhoz fentemlített Zsuncival, nem tudom, lesz-e gép, vagy hogyan lesz...

a kép hétfői asszem, agyon fotosoppolva - jellemző.
de azért nekem tetszik. :D
jut eszembe. ja. hogy is lehetne (amúgy) elfelejteni?! ma Pankacicamica meg Norbertpajtársa meg szerény személyességem kimentünk Margitszigetre kattintgatni. egészen jó képek is sikerültek. Panka gépével fotóztam, majd ha megkapom a képeket, dedikálom őket, és aztán megosztok párat, ha vannak, amik gépen is jól néznek ki. :P (:
Lehet, hogy holnap átmegyek egy pendrive(?)-val felszerelkezve a képekért. de nem biztos. meg volt ott 3 srác olyan bérelhetős biciklikocsiban, aminek elfelejtettem a nevét. na. 3 srác + 1 elrejtett vizipisztoly=lefröcsköltek. én ugyan nevettem, Pankáék meg nem nagyon kaptak belőle, de előttünk két csaj nagyon mondták a magukét, hogy fujj, menjenek az ilyen meg olyan anyjukba, és társaik. szerintem pedig akkoris viccesek voltak. ők legalább "elhozzák" a nyarat! mert tény, hogy az van, de idén még senki nem fröcskölt le, sőt "természetbeli" víz közelében sem nagyon jártam, csak az itthoni...

volt az a sorozat a TV2-n. Kyle XY. magyarul Kyle,a rejtélyes idegen. Tökre szerettem. szeretném, hogy folytatódjon, (tisztelt?!) szerkesztőség, vagy az miaz... :D
volt osztálytársam apja dolgozott TV2-nél... hozott is nekem Puskás Peti aláírást a megasztárrol, mert ingyen jegye volt... meg az összes többitől is, de a többit nem szerettem. és volt egy csaj... akivel akkor még utáltuk egymást. Ő a Kontor(?) Tamásnak szurkolt, én meg Petinek. és Petit a másik ejtette ki párbajban. fúú, akkor aztán nagy volt a feszültség kettőnk között. :P na mindegy, ez most csak így előtört az emlékeim közül. régi történet... :D

asszem, most jóéjt, majd holnap (lehet, hogy) még jelentkezem, vagy legközelebb hétfőn, vagy kedden!
 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr701276657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wikky Wonka 2009.07.30. 11:31:55

hát ja. tehetek én róla, hogy ilyeneket álmodok?... ^o)

nothinginthisworld 2009.08.03. 23:48:54

dehogynem olvasom ♥ bármennyire is nem szokásom olvasni, beszoktam nézni. :D
és köszönöm. ♥ és jó volt a hétvégée. :D
*mostelköszön és integet a legokezével* :'DDDD
süti beállítások módosítása