jön, lát, győz, fut.

2009.07.18. 14:16 Wikky Wonka

szállj el kismadár. [090718. szombat.]

később: [korábbi írás a bejegyzés aljánál található!]
hatalmas vihar készül. szegény pici madár megfog halni... de nem szabad behozni, mert akkor is meghal, mint a rigó...

nem szállt el...
te jóóó ég... szakad az eső. szegény madár... jaaaaaaaj, én úgy sajnálom őt... szerintem meg is nézem, mi lehet vele, pont rálátni az ablakomból... márha kilátni az esőtől...

==> nem láttam. kinéztem, de nem láttam. amikor utoljára kintvoltam, akkor egy nagy kánna levél alatt volt, talán most is ott van, és nem ázik meg... ♥ /: najó... 87%, hogy meghal... de háááátha......

ajaj. találtunk egy pici madarat pont a szobám ablaka alatt, kétségbeesetten csipog, és nem találja a mamája. nagyon aranyos. kb 4-5 cm magas, barna pelyhes, 'zanya' szerint rozsdafarkú, mert azok laknak a szomszéd padlásán, vagy hol. remélem megtalálja az anyamadár... nagyon aranyos, de nem szabad megfogni... kiváncsi vagyok mi lesz vele... egyszer már volt egy madárfiókánk, de nemélte túl szegény, egyszercsak elpusztult. ): dobozban kellett tartani, és szem/orrcsöppes flakonból itatni, meg etetni. illetve az etetésre nem emlékszem... azt lehet, hogy megoldotta magának, csak be kellett tenni, de arra emlékszem, hogy felástuk a fél kertet, hogy gilisztákat meg bogarakat gyűjtsünk neki. ő rigófióka volt.

idő közben lefotóztam, és látszik, hogy olyan vöröses a farktolla, szóval valószínűleg tényleg rozsdafarkú... szegéééény. S: ):

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr871253123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása