jön, lát, győz, fut.

2009.07.16. 12:50 Wikky Wonka

my dreams come true. [090716. csütörtök.]

most tényleg. (:
valószínűleg. (:
jeeee. :D

uff. most egyáltalán nem ízi a living in dö számörtájm... iszonyat meleg van... bár valamerre már esik az eső, nem lenne rossz, ha pest fele is jönne... lehűtené a levegőt kicsit... ne essen napokig, mint a múltkor, hogy kánikula, aztán hírtelen 5 napig csak esett, hanem essen most 1-2 órácskát úgy igazándiból, és akkor lehül a város, és kellemes lesz az időjárás. (: meg az eső a szmogot is "könnyíti". mármint azt hiszem, hogy igen.

HALKÍTSD LEEE. oké, hogy jó zene, de ha ilyen hangosan hallgatod, recseg, és még érteni is alig lehet... és én meg nem hallom a saját zenémet... na. végre vége. :D és kezdődik előről... amikor pont most fejtettem ki, hogy nem ízi a számörtájm... na mindegy.
nekem még mindig lehetsz király...8 napja. :D

és több mint egy éve Gábor. *-* 2009,06,16-án kaptam az eslő számokat msnen. *.* azmár több mint egy év. :D egy év, és egy hónap. [: dejóó. <3 [: és ma lesz koncert zp-be, és nemmegyek. (H) deszar. :D utálom zp-t. :D meg nem is sajnálom, hogy nem megyek. Alvinon sem kaptam levegőt 2 vagy 3 éve, pedig akkor egész hűvös volt, de most egyenesen megfulladnék. tömeg, meleg, ráadásul extázisba lennék, hogy aaaaw, Gábor, úgyhogy nem sajnálom egyáltalán, hogy kihagyom. :D csomó ember ottlesz, ismerősök, majd hallgathatom, hogy mért nem mentem, ilyen meg olyan jó volt. :D bár azt mondják, zp-ben sosem tudja felvenni a kapcsolatot a tömeggel... na igen. az a hely, ahova csak betévednek az emberek, mert épp unatkoztak otthon, az nem arra való, hogy felvegyék a kapcsolatot... :D de szaaar. :D olyan boldog vagyok, hogy nem megyek. :D na mindegy. xD

de látom, téged csak a virág érdekel, mit mondok, az sajnos a füledig nem jut el... de elnézem neked, mert engem szeretsz, s így rossz ember nem lehetsz.

meg kéne hallgatni Deego - A lábakat le! című művét. ezeréve nem hallgattam... de most RéJ. a gyönyör, a mámor az nem áll távol az alkatátol egy megrögzött kannak, aki mindig annak tenné a szépet, aki bejön. (H) $: [:

233. (: <3

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr581249179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása