jön, lát, győz, fut.

2009.07.14. 20:05 Wikky Wonka

hogy én egy nőbe? az ki van csukva! [kedd.]

júúj, úgy várom a holnapot. [:
már délelőtt Panka, átmegyünk Ancsihoz, aztán ájszéjdzsfrí a corvinban. Nagyon. <3 (: mármint várom. nagyon várom!
+ lehet, hogy Pankuccal lemegyünk valahol dunapartra, mert én most dunapartra szeretnék menni! na, azt majd meglássuk. még nem biztos. mondjuk ha megyünk, akkor valószínűleg Margitszigetre megyünk, amit én annyira nem szeretek, néha jó ott lenni, de DP-re inkább Kossuth tér közelébe szeretek menni. egyrészt mert ott [bár forgalmas] kellemes, meg mert tavalyi augusztus 20. (: na, majd meglássuk. [:

kezdek vacsoraéhes lenni... jöhetne már 'zanya'. mondjuk mondta, hogy ma későn jön... meg ettem is napközben, ugyhogy nem vágom, mért vagyok éhes... de azért kéne enni. mindegy. addig is eszek egy barackot. mert szeretem a barackot. :3

egyébként hatodik napja hallgatom a lehetsz királyt, ma este, ha nem fogok tudni aludni, akkor megkeresem a cd-t, franciául megvan az összes RésJ szám, azt fogom hallgatni, és még énekelni is fogom amelyiket tudom. :P
még jó, hogy 'zapa' nem fogja hallani. mert a falra mászik tőle, ahogy ő mondta: "behányik aZtól", úgyhogy... :P

ja, meg rászoktam honfoglalóra. napi 1-2 játékot szoktam játszani. senki nem fog ráismerni a nevemre, úgyhogy nem is mondom el. :P max a játék közbeni üzenetekből, a "jellegzetes vonásaim": kisbetű, szó végi pont, fordított szmájlik. [:
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr301246413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása