jön, lát, győz, fut.

2009.07.06. 22:37 Wikky Wonka

vágod sok emberben bíztam, és ez volt a hibám, lefekvés előtt mindig elmondtam az imám. [090706. hétfő.]

tegnap este, mint írtam, Sanyával voltam. (:
elmentünk jóó messzire, egészen a Dél-Pesti kórházig, a "tizennyolckeri pirosiskola" utáni 1 darab 50-es villamos megállótól. szóval a 36-os busznál találkozódtunk, és onnan mentünk Soroksárra. ott aztán T-Bone és Hektor, és akkor nagyonmenő, mert már őket is ismerem. [:
->"Doggy, can't you see, somehow your words just hypnotize me." ugyan Doggy szavai annyira nem, de T-Bone-é igen. :D hallottam a legújabb számait, mostanában is tud a "nagyfiú". [: fú, most nagyon büszke vagyok magamra, hogy ismerem. :D nem rossz arc. (: sőt! (:
és, már megint bebizonyítottam, hogy mennyire nem tudok billiárdozni. szegény Sanya vesztére... :D:D sebaj, legalább eltelt az idő, és nem unatkoztam itthon. :D
no, meg azért nemártott az ismeretségi körömbe két ilyen fazon. :D najó, Hektor annyira nem szimpatizált velem, de ahogy észrevettem, T-Bone igen. remélem. :D és ráadásul, ha nagy lesz, híres rapper lesz, úgyhogy már csak azért sem. :P [: nemám, nem vagyok érdekbarát. [: csak a jóarcokkal haverkodom. (*) :D

azon kívül. [: ma voltam fogorvosnál. (: nem kellett várni semennyit, tökre jó volt. [: és piros-sárga-zöld fogszab. gumik. [: naggyonmenő. [: csak fáj. /:
aztán vesztend. [: ott nem volt semmi izgalmas, társaság nélkül voltam, bementem a szpringfíldbe, meg kijöttem, és közben vásároltam. meg előtte próbáltam. kb. 5 percbe telt. aztán hazafelé, itthon napozás, napszúrás-szerűség, fejfájás, és most itt. izgi napom volt, mi? (:

hát mit mondjak, ez eléggé... nos, pont olyan. :D ezen a honlapon igen furcsa dolgok vannak. mint pl. gyémántgyártásra alkalmas jégkockatartó, tejfog formájú teáscsésze készlet, fehér és arany színben. pohorr: olyan pohár, amin egy állat szája, csőre, orrmánya stb. látható, így aki iszik belőle, egy pillanatra állatian fog kinézni. kettőt kérek szépen. (; rug-óra, és hajlítóra. Mosógép kinézetű szennyestartó, ami egyértelművé teszi a használt ruha számára: itt az idő egy alapos mosásra! Ouch! A fogpiszkálótartók királya. szúrkáld össze a bábut: OUCH! homok hát nem zseniális?! xDDD és végül, de nem utolsó sorban a strasszal kirakott egér. ebből is egyből kettőt szeretnék! xDD (;

CSILLIVILLI KOLLEKCIÓ-STRASSZEGÉR

nu, és még a fejfájásom is elmúlt, naggyon jó vagyok. [: (Y)
ezmeg most így kicsit furcsa volt Reggaebarátom részéről... na mindegy. [: pá. [:

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr171230910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása