jön, lát, győz, fut.

2009.07.05. 15:21 Wikky Wonka

one for the money, two for the show. [090705. vasárnap.]

You scared madafaka. [;

ezt a számot régen egy csomót kerestem. mert hogy a Rasztáék sokat hallgatták, és megtetszett. és nem tudtam, hogy miez, és aztán abbahagytam a keresését. és most megtaláltam jutubon valamelyik nap, a sznúpdogg társvideók vagy micsodák között. és láttam, hogy ez a szám megvan a gépemen, de sosem hallgattam meg. és megnyitottam, és baaaaaaaaaazmeg, ezt kerestem vagy 2 hónapig. és most ezt hallgatom csomószor. :D

háhh. [: esteSanya. [: ééés, T-Bone. [: aza zenésfazon, az ellenség vagy barát leszel, és a többi. [: :P

igazából semmit nem tudok erről az ájszkjúb fazonról, meg kéne nézni... :D na majd holnap. [: (Y) most abbakell fejeznem, még Sanyával egyeztetek, és utána meg nemtudom micsinálok, majd meglássuk. [: valami kötelezővel kapcsolatosat. O:

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr361227935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztiv_info · http://sztiv.info 2009.07.05. 18:50:18

van pár jó filmje, ajánlom a first sunday-t, vagy a next friday-t. mielőtt megkérdeznéd, nem csak olyan filmjei vannak, miben a napok nevei vannak, de ezek siekrültek a legjobban. a friday igazából egy trilógia, de csak a második és talán a harmadik része ami nézhető. a friday kicsit uncsi, a next friday nagyon jó, a friday after next sem rossz. ja és xXx szerepében is jó volt, csak a sztori lett béna.:D

Wikky Wonka 2009.07.06. 19:00:30

@arzenik: triplaiksz? O: én azt láttam, de egyetlen darab ájszkjúbra sem emlékszem. O: :D

sztiv_info · http://sztiv.info 2009.07.07. 10:11:53

mert a második részben volt ő a főszereplő, az elsőben vindízel:D

Wikky Wonka 2009.07.07. 10:31:10

@arzenik: aháá. :D akkor még nemvagyok teljesen hülye. (Y) :D a kettőt nem láttam. O: :D
süti beállítások módosítása