jön, lát, győz, fut.

2009.07.03. 17:13 Wikky Wonka

abc, easy as 1, 2, 3, hey baby just you and me. [090703. péntek.]

tegnap este elromlott a billentyűzetem. egyszerűen csak nemműködött. aztán próbáltam megcsinálni, de sehogyse... reggel is próbáltam, akkorse. és most mégis. :D tökjó. :D

van új napszemcsim, mert a régire ráültem... benne volt az övtáskámban, és játszottam egy kutyával, felborultam, és ráültem. és piros volt, és imádtam. ♥ és most van új. [: szintén piros, és nagyonjóó. :D majd kapokérte, hogy mért takarja el a fél arcomat. $: [vagy nem kapok, majd kiderül. (: :D $: ]
mostanában folyton azon gondolkozom, hogy mivel nem hiszek a vallásos dolgokban, mit lehetne jézusom és ÚrIsten helyett mondani. de semmi jó nem jut eszembe... Gáborom. xD merthát Copy Con. ♥ miért is ne? biztosan nem néznének hülyének. :D
szóval. szerdaszerda. <3 ahogy egyre messzebb van, úgy egyre jobb volt. mármint na. persze, akkoris írtó jó volt, de így utólag még jobb. (: nem tudom normálisan elmagyarázni. :D
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr731224871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása