jön, lát, győz, fut.

2009.06.19. 21:07 Wikky Wonka

it just happened. [090619 péntek;]

ezhülye. ő röhög, és akkor én mért nevetek rajta? na mindegy.

13:10-kor keltem. kösz.

nem is tudta. deazért szar. ezt is kösz.

esküszöm, nemakarok itt lenni. beszélgetni akarok valakivel. lelkizni. mindegy. csak legyen társaságom.
mert mintha ő jobb lenne. mintha nem lenne egy ugyanolyan szerencsétlen gyík, mint mindenki más -és mint én. pontosan úgy csinál. leszarom. gáz az egész. és különben is; mindenki hülye, csak én vagyok helikopter.

Panka ma éjjel megy Rómába, 9 napig nem látom. kivel fogok én megbeszélni mindent? ez mekkora gyökérség. én bevezetném a kötelező találkozásokat szünetben. de komolyan. jó, egy-két ember nagyon nem fog hiányozni, de a többség viszont nagyon. de legalább lesznek bulik, amiken talán ott leszek, és talán úgy fogom érezni, hogy van értelme ennek az örökös szenvedésnek, hogy mért csak nekem, és mért csak én. mert néha, amikor viszont de jó, hogy pont én, és hogy pont itt, akkor viszont látom értelmét. csak valahogy mostanában nem. mostanában minden szar. még májusban kezdődött. kb. pont egy hónapja, hogy ezt csinálom. az ezt alatt azt értem, hogy semmit, és a semmi közben mégis mindent csinálok. mindent, amit pont, hogy nem szeretnék csinálni, és mindent, amit normális esetben nem csinálok, és amitől sírhatnékom van, és legszívesebben kirohannék az utcára valakivel, és hajnali kettőig sétálnék, és beszélgetnék, hogy már szétfagyjunk, és elfáradjunk, de ne tudjuk abbahagyni.
és ez hálistennek szerdán sikerült is, csak épp az ágyban. beszélgettünk, és beszélgettünk, és akkor pont olyan élményekkel gazdagodtam, amit kár lett volna kihagyni, és akkor jó volt, és akkor Panka, és beszélgetés. <3 és most nem, mert Panka egy-másfél óra múlva [az idő jelenleg 20:55] indul Rómába. és nincs senki, pedig olyan jó lenne. de sebaj, lesz még. (: lesz, mert lennie kell!!

az az igazság, hogy elcsesztem. elcsesztem, még akkor, amikor nem is éltem. mert az életnek egy nagy igazsága van; az, hogy aki egyszer megszületik, az meg is fog halni. ezt az elmúlt egy héten már 2x is hallottam. nos, ez tényleg igaz. meg az is, hogy csak akkor biztos, hogy jön, ha már elment. na, de térjünk vissza az előbbire. mennyivel könnyebb lenne mindenki élete, ha már az elején úgy döntene, hogy mégsem születik meg. biztos a "mennyország" kaszinóiban is ugyan olyan jó a póker...
Idézet a "
Kedves Isten" című "viccgyűjteményből":
"Azt tanultuk, hogy Edison csinálta a fényt. De a hittanórán azt mondták, hogy Te csináltad. Biztos vagyok benne, hogy ellopta az ötleted. Donna"

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr931196110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása