jön, lát, győz, fut.

2009.06.01. 18:11 Wikky Wonka

ez egy esős borongós, haver; [hétfőn később.]

nos, Panka, köszönöm. <3

mostmár sokkal pozitívabban tekintek a tegnapra, mert Ő felvidított, és ráébresztett, hogy nem. Akármennyire is szeretnék én lenni ez a depressziós, szomorkodó lány, ez nem az én stílem... mert én a nevetős-jókedvű viki vagyok, aki bár nem tud másokat felvidítani, de próbálja, és mindenkit meghallgat, és együttérez -de mások bajának is a pozitív oldalát nézi.

úgyhogy, csak ennyi, köszönöm, viszlát! (:

 

+ leszedtem Pazta cd-t, keméény. <3

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr271157311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása