jön, lát, győz, fut.

2009.05.24. 13:54 Wikky Wonka

my mom love valium, and lots of drugs... [2009.05.24. vasárnap.]

Eminem újlemez; Eminem újlemez. <3
Ez most komoly? (|': kb. sz.r! :D S: jó, azért vannak jó számok, de eleve utálom Dr. Dre-t, nemt'om mér', de nem szimpi a zenéje, és erre ő a producer, meg belenyávog csomó számba. S: neméér. >.< nembaj. :D EMIN3M. <3 [bár még nem hallgattam végig a lemezt, 4-ik számnál tartok, eddig 2 teccik. :D szóval ebből még bármi lehet, kicsit elhamarkodottan jelentettem ki, hogy sz.r... xD :D]

and... yeaah. I went to Vác yesterday. I met my ex-classmates. KamiLauViviCsengLevv. ♥ and everything about Vác. ♥ (: [helyesígy? S: :D szóval: tegnap voltam Vácon, találkoztam volt osztálytársaimmal. KamiLauViviCsengLevv. ♥ és egész Vác. ♥ (:]
3 órát voltam ott, de mikor jöttem haza, olyan érzésem volt, mintha egy hétig nem lettem volna itthon.. :D amúgy! piros-esztergomi vonattal mentem VÁCRA! ahova köztudott, hogy agyon-graffitizett, hányásszagú vonatok járnak... és bent állt a Nyugatiban az Orient-Express. Jó, nekem annyira nem nagy szám, még kicsi voltam, amikor egyszer felmehettem rá a vasúttörténeti parkban, mert újságírók felmehettek, és minket is felvitt valami ismerős, már nem emlékszem, hogy ki... szóval csak meglepődtem, hogy mit keres a Nyugatiban, és szörnyülködtem rajta, hogy Úr Isten! Egy borzasztóan csúnya MÁV-mozdony volt "befogva" elé... elég illúzióromboló volt...

aztán ittvolt J. ♥ megnéztük a Hancock-ot. (|': valami elképesztően vicces volt. :D "Köcsög, melírozott köcsög, norvég köcsög, köcsög pirosban..." :D:D csupaszív. ♥ (:
meg kimentünk Cicára, kivittük Angie-t [kutyámat...], és kintvoltak bicósok, BJ-től meg is kaptam, hogy "itt hagytad a lábtörlődet", BM-mel meg megtaláltuk a közös hangot: ő is kutyasulis, meg énis, csak nem ugyan abba jártam, mint ahova most ő. :P de ott klikkerelt a kutyámnak, azmeg szegény megőrült. -.-" :D

na, most ennyi, megyek tanulgatok kicsit, aztán találkozok Tomival, aztán utána majd meglássuk. szerintem este kimegyek cicára... attól függ. na, csáó. (:

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr91140611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása