jön, lát, győz, fut.

2009.05.12. 21:45 Wikky Wonka

who's gonna buy me a mockingbird? [2009.05.12. kedd.]

igen-igen, lehet mondani, hogy de ritkán írok mostanság. el vagyok foglalva, elnézést~
Michael Jackson project, meg a pasik... ja, hogy több is? bocsi. :D M. meg J. ♥
Istenem, annyira imádom M.-met. tudom, tudom sokszor mondtam már. :P de tényleg. (: borzasztóan. $: (:

aztán... fúha, most nem tudom... nem tudok semmit.

úúhaa. @: M. elég csúnyán köszönt el MSN-en. vagyishát pont ez az, hogy beszéltünk-beszéltünk egyszercsak beszólt, hogy kurvajó, na szia, és előtte pontmonstam valamit, és azt hittem, hogy gázvan, de J. aszondja, hogy biztos bicózni ment... remélem. S:

awww. hát nem édes? olyan "hoppá fotóznak, vágjunk jóarcot" feje van. $:
szerintem irtóédes. (: ma találtam mjjpictures.com-on, ha valakit érdekelnek a róla készült képek. :P


aww. hát ehhez meg nem is fűznék kommentet. :P ha rajzfilmló lennék, csak belé lennék szerelmes. *-* [igazából így sem állok messze tőle.]

na, azt hiszem, most joccakát kívánok mindenkinek, lassan 10 óra, és még nem is zuhanyoztam... szörnyű vagyok. O: :D:D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr791118093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása