jön, lát, győz, fut.

2009.05.05. 20:15 Wikky Wonka

i do, but i don' understand, why?? [2009.05.05. kedd.]

"You can suck my dick,
Do You see how I feel?
I'm a freak dirty  rocker,
Whit a sexepiel."
nem jó szám. nem tudom miért ezzel kezdtem...
csak most így jó. (: nem kell csinálnom semmit, nem kell várnom semmire, csak egyszerűen így, ahogy van jó. és ez zseniális érzés. (: amolyan szeretekélni és
https://www.youtube.com/watch?v=SoKb0cI8rNk;  szerintem. (: meg még is;  szerinted? jó. akkor megnyugodtam. (:
ezen kívül... háát. most erősen gondolkodom. már olyan okos vagyok angolból, hogy ABC, 123, Baby You and Me. ♥

jól mondom? köszönöm. ^^

ja hoppá. hogy megint elkezdtem írni, aztán elmentem? boccs. (: $;
M.-mel voltam. természetesen. hol máshol is lehettem volna? (: ♥

nagudbáj, azt hiszem. (: ♥
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr491104913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása