jön, lát, győz, fut.

2009.04.18. 11:29 Wikky Wonka

az a baj, hogy túl elfogúlt vagyok... [2009.04.18. szombat.]

Gyermekként még minden más, az egész sokkal egyszerűbb,
nem számít, honnan jöttél és hova tartozol,
nincs átlag vagy népszerű,
még elkerülnek a rossz hatások, az osztályozások, a beosztások,
így a jó barátod is lehet akár középszerű,
A homokvárat a játszótereken, osztják fel,
a harctérfeleket, indul a verseny, háromkeréken,
az üveggolyók fénye csillog minden kézben,
nincsen más, csak a naív boldogság,
minden más csupán csekély apróság,
a nyertes lapokat újra kiosztják,
holnap egy új nap vár.

Sokan álmodozunk fényekről,
de ne felejtkezz meg a tényekről,
szerepet kaphatsz a pénzedtől,
de pénzért csak ennyi jár.
Kölcsön vehetsz az évektől,
de ne felejtkezz el a lényegről,
bármit is kapsz majd az élettől,
mindig tisztán láss!

Tudom, hogy teis a legjobbat kutatod,
habár nekedis az élet bemutatott,
párszor, de mindig maradj meg az utadon,
hiszen a rosszban jó is van ugyanott,
lehet, hogy könnyebb a lét,
ha megvan, a pénz, a kény, a fény, ez tény,
de hidd el jobb mással, mint mindig csak én csak én csak én,
De mért? Hogy holvan az igaz barát?
Hogy a holnap reggel ki mellett talál?
Hogy hol kapsz lelki megnyugvást?
mindig tisztán láss!
Robotolnak a gyárak,
kampányok fogalmazódnak meg árakon,
mert az államban csak álom, mit várhatnak,
elvesztett sorban még kigondolt állapot,
csak szállnak fel a gondolatokba,
de semmiben vesznek el,
ez egy körforgás, miben élnünk kell,
hisz ha kikapnak, cserébe valamit vesznek el.

Sokan álmodozunk fényekről,
de ne felejtkezz meg a tényekről,
szerepet kaphatsz a pénzedtől,
de pénzért csak ennyi jár.
Kölcsön vehetsz az évektől,
de ne felejtkezz el a lényegről,
bármit is kapsz majd az élettől,
mindig tisztán láss!

Ülök a fotelomban, és csak nézem,
hogyan hullámzik, a tenger kéken,
nem kell más nekem, csak reggae muzsika,
gyere ülj mellém kedves, lágyan ringatózva,
élvezd a zenét és felejts el mindent,
pihenj, dőlj hátra, ennek ára nincsen,
nem kell a pénz, csak a szíved a lelked,
csak akkor érzed át ezt, ha gondod félre tetted.

Sokan álmodozunk fényekről,
de ne felejtkezz meg a tényekről,
szerepet kaphatsz a pénzedtől,
de pénzért csak ennyi jár.
Kölcsön vehetsz az évektől,
de ne felejtkezz el a lényegről,
bármit is kapsz majd az élettől,
mindig tisztán láss!

Mindig tisztán láss!

Talán ez után már kicsit érthetőbb a cím is... hisz Deego (azaz Diggieman) pont azt hangsúlyozza, hogy mindig tisztán láss! De... tegnap valahogy rájöttem, hogy elfogult vagyok. Pontosabban... nem is tudom, minek nevezzem ezt... Egészen konkrétan az van, hogy még soha nem esett nekem ilyen szarul, hogy valaki másnak szar... ő szomorú, én pedig dühös vagyok. nem magamra, nem rá, hanem arra, aki ezt teszi vele. egy lány, vagy csaj, ahogy jobban tetszik. alig tudok belőle kihúzni valamit, és a csütörtök esti beszélgetés sem segített rajta, bár azt mondta, jó volt. (: aminek örülök. (: tegnap J.-vel beszélgetett, valahol kint, valami padon... aminek örülök, mert úgy köszönt el, hogy "most megyek, át kell gondolnom a dolgokat", és ez olyan... nem hallottam még tőle ilyet, nagyon megijedtem, és kicsit megnyugtatott, hogy J. vigyáz rá. vigyáz... nos igen, valami ilyesmit kértem tőle. hogy ezt tegye. tudom, hogy M. nem csinál hülyeséget, de...

na, ez már túl-túl... szóval. kezdjük máshol. :D
tegnap kifestettem a körmöm krémszínű lakkal, de ritkacsúnya lett... (végülis 1/2 24-kor már hova akarom én a körmömet lakkozgatni? )

asztán majd meglássuk mi lesz ma, az egész napom nagyjából másoktól függ... és az ilyenek általában eléggé unalmasak... úgyhogy most ennyi, majd írok izgalmasat, meg jót, meg filózósat, meg mittudomén. most mérges vagyok. nagyon. (a kisatírozott rész...)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr821072418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása