jön, lát, győz, fut.

2009.04.01. 21:50 Wikky Wonka

You came into my life, You can not separate yourself... [szerdakésőbb.]

mindjárt doktorháusz, így csak pár szót még, előző bejegyzésem nyomán:

Várom a holnapot, M. szülinapja, meg a vele esedékes vásárlás -neki- miatt. :P Ja, ha még nem mondtam volna, vagy nem lehetett volna rájönni: M egy fiú. Az a fiú, aki a legtöbbet jelenti most, és eddigi életem folyamán bármikor eddig. vagy mi... szóval, még soha semmilyen fiú nem jelentett ennyit, na. :D Nem hiszem, hogy lesz mégegyszer ilyen az életemben, és nagyon-nagyon szeretem, és iszonyú hálás vagyok, hogy most van, és mindig, ha szükségem van rá. Mint a már említett barlangozáson, mikor vidított, hogy Copy ott vár kint, meghogy tizenhárom. Mint kiderült, az anyukája [aki szintén ott volt velünk a barlangban], utána kijelentette, hogy "az a lány szeret téged!" - hát, meg kell hagyni: nem tévedett sokat: az, hogy nem vagyok szerelmes M.-be, talán többet számít, mint az, hogy valaki az... mert belé sok mindenki az, hisz nagyon jól néz ki, és iszonyú jó arc. És én nem, habár sokan azt hiszik. De ez már annál több, ez szerintem értékesebb, mint a szerelem! szerintem... és nekem többet jelent, mint amennyit T. valaha is jelentett, vagy amennyit egy pasi, akivel... járok -fogalmazzunk úgy-, valaha is jelenthet -szerintem... legalább is a hátralévő 2-3 évben. abban a belátható időben, amíg még ilyen "éretlen tinifejjel" fogok szerelembeesni!... viszont Ő... nos, őt nem lehet tinifejjel szeretni, ő egy barát. egy? neeem. ő A Barát. iszonyatosan szeretem. (: holnap. ♥

na jóéjt..

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr521040699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása