jön, lát, győz, fut.

2009.03.28. 21:13 Wikky Wonka

e n j a m b e m e n t . [2009.03.28. szombat.]

♥ (:

Délelőtt L.-el voltam, meg M.-nek kellett volna ajándékot vennem, mindjárt szülinapja, de nem találtam. majd kedden veszek a westendben. (: jó délelőtt volt, de a délután furábban alakult. :P persze csak jó értelemben. (:
boltbamenet találkoztam Tomival. tudom, szokatlan, hogy egész nevet írok, de még véletlenül sem szabad összekeverni az elvetemült alkoholista T.-vel! akit mellesleg nem hívok Tominak, mert nem illik rá! szóval. Tominak meséltem, hogy már csak volt egy barátom, meg dumcsiztunk, aztán egyszercsak áthívott hozzá [a szomszéd srác, szóval nem kellett messzire menni!] és átmentem. Kár, hogy szinte végig TV-ztünk, nagyon jó arc, szeretek vele dumálni, dehát mégse mondhattam, hogy rámfigyeljbazdmeg! :D de azért jó volt. meg aztán el kellett mennie, így hazajöttem, azt mondta, küldd visszahívót, ha hazaér, de aztán nem küldött, így végül már nem mentem ki hozzá. ): talán holnap eszébe jutok. (: meg állítólag érdeklődte itthon, hogy húsvétkor itthon leszünk-e. ^^" jólenne, ha átjönne. (: meeeg mostmár végleg itt lakik a szomszédba [jó, ez egy bonyolult sztori, a lényeg, hogy a nagyszülei igazából a szomszédaink, ő meg koleszos volt eddig, előtte meg otthon lakott, de mostmár itt. (: ], úgyhogy remélem sűrűn fogom látni. (: nagyon tudnám szeretni. (:

amúgy most elvileg minden elektromosságot le kéne kapcsolni, de én csak a lámpát kapcsoltam le -az is valami! csak ettől meg így fáj a szemem... na mindegy.

jaaa, meg azwan, hogy még nem is mondtam! reggel meg D-wel találkoztam wásárlás közben. (: [wagy ne írjak duplavével? jo... igenis, értettem!] már iszonyú rég óta nem láttam, mert L.-el nem nagyon beszéltek... őszíntén szólva hiányzott! még ha nem is vagyunk anniyra jóban. vagyishát persze, tök jóban vagyunk, de valahogy pofátlanság lett volna direkt L. nélkül találkozni... vagy nem is tudom. (: szóval jó volt végre kettesben látni, beszélgetni vele. :P ja, és a ruhája... hát, az valami iszonytatóan mókás volt! :D öltönyben, meg ingben! D.-kám, ezt nem gondoltam volna rólad! :D :D dehát, komoly üzletember, kell neki! munkahelyi kötelesség! :D :D de akkor is olyan vicecs volt! :D szerettem. (: jó volt vele is. :P

na, mondjuk, hogy mára ennyi, jóccakát, későre jár, és már megint nem nézem azt a filmet, amit nézni akartam... borzasztó! S; :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr421031989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása