jön, lát, győz, fut.

2009.03.25. 16:56 Wikky Wonka

rémálomkabát. [2009.03.25. szerda.]

"Rossz álmok felém ásítanak az éjszakában,
gyötörnek, de mégis velük fekszem le egy ágyban
Velük élek, velük kelek, velük ébredek
ellenük érvek szólnak, nem számítanak az évek."

még mindig itthon, de holnap már megyek. remélem... az van, hogy nagyon hiányoznak.

fú, annyit gondolkodtam tegnap, hogy mit akarok, meg a barátaimról, és annyi minden eszembejutott. emlékek, érzések, a legviccesebb pillanatok, az októberi kirándulás, amikor eltévedtünk, és zokogva másztam fel a hegyre, és ők csak bíztattak, hogy ne féljek, a jutalmam az lesz, hogy Copy fent vár. és persze nem várt, de erőt adott. Imádtam őket érte. <3 aztán a barlangban ugyan ez. M., és az a bizonyos "{tizenhárom!}", és pedig akkor még ennyire nem is voltunk jóban, és nagyon szerettem érte. és tényleg, annyi, de annyi mindenre jutottam magamban!
-és aztán mégsem jutottam semmire. mert mindent elfelejtettem! elhatároztam, hogy dejó, ma leírom ezt és ezt a blogba. és elfelejtettem. -neem, ilyen nincs- mondogattam... de van. tényleg ennyire hülye vagyok!

szóval csak annyi, hogy jó, hogy vannak nekem, M., G., D., P.
K Ö S Z Ö N Ö M ~ (:

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr971025204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása