jön, lát, győz, fut.

2009.03.18. 19:35 Wikky Wonka

sajnos már nem várnak 4 évig... [?[ [szerdán, később.]

"Öreg hölgyek munka után a készüléket nézik,
Ömlik a mocsok, és azt hiszik hogy értik,
A politikusnak álcázott bőrfejűeket,
A háborús hősként megözvegyülteket,
Az illegális drogokért egybegyűlteket,
A 4 évente összehazudott ígéreteket."

na, most mi a f.sz legyen? válaszoltam neki, hogy én ezt így már nem akarom... angolon 2x felhívott, de nem vettem föl -"bocsi, hív a pasim, hogy most mibajomvan, fel kell vennem"? nem az én stílusom... aztán írt egy sms-t, hogy mit akarok én vele holnap megbeszélni, ha még a telefont sem veszem föl, pedig értem még ezt is meg azt is... -szavak...
aztán felhívtam, de nem vette föl... így hát megírtam neki, hogy tudhatná, hogy hétfőn, szerdán 5-től fél 7-ig angolon vagyok... erre fölhívott. Felkaptam a telefont -így visszagondolva nem biztos, hogy kellett volna. Mostmár mindegy. holnap nem a megszokott módon találkozunk -csak bent a suliban. Majd ott megbeszéljük. De tudom, hogy nem lesz szívem véget vetni ennek, pedig lehet, hogy nagyon kéne... hisz meg sem tudom mondani, hogy miért szeretem(?)... S:
szóval... na, majd a pillanat hozza a döntést... attól tartok, más megoldás nincs... most pedig visszavonulok gondolkodni, vacsorázni, és avatart nézni, mert nickelodeon. ♥
na, "Látnod kell ember, nézz a szemekbe. Lásd az olajat, a mocskot a tengerben. Lásd a népeket, kik szegények, szenvednek. Lásd a gazdaságosságot a kenderben." joccakát.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr861010442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása