jön, lát, győz, fut.

2009.03.08. 18:41 Wikky Wonka

aki bújt, aki nem... [2009.03.08. vasárnap]

Nőnap van, és mégsem mentem ma sehova, itthon ücsörögtem -kutyátsétáltattam. Már nagyon ráfért A.-ra...
végre kaptam életjelet L.-től, a bizonyos internetes közösségI oldalon válaszolt. (:

na és, a másik mai napi munkám: KÉRDŐÍV nem tiltom meg, hogy akárki is kitöltse, és elküldje nekem. mert nagy segítség. (:

na, mellesleg még mindig beteg-féle vagyok, bár már jobb. (:
tegnap M. hívott bulizni, azt hitte, T. is ott lesz. Jövőhéten szombaton elvileg megyek hozzá a többiekkel, majd meglássuk még azért... (:

ajj, most ez így nem jó... unatkozom. és el van dugulva az orrom... és hiányzik(?)...

na, akkor most pihenő~

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr78989712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása