jön, lát, győz, fut.

2009.08.20. 09:51 Wikky Wonka

if You don’t fit in, you know you never will. [090819. szerda. - 20. csütörtök.]

igen, tudom, a fejem kicsit érdekes a képen, de így sikerült... :D

a fotónak az a célja, hogy bemutassa rövid életem minden nyarának egy-egy eltöltött percét. azt, hogy van az a templom valahol[Ják], és annak az oldalában van egy kapu[igazából hátul], aminek a két oldalán van egy-egy oroszlán, amire kiskorom óta minden évben felültettek, aztán újabban, amióta nagy ló lettem, felülök magamtól, és lefotóznak, és abból már van 10-12 évnyi sorozat, eleinte mannuális géppel, aztán újabban már digitálissal.
És! Idén először az eddigiek során, kutyával! néééz rám azzal az okos(?) fejével, vagy fekszik, vagy másfelé néz... sok féle fotó van, de én ezt találtam legmegfelelőbbnek arra a célra, hogy bemutassam Őt. mármint a kutyát, mert azt hiszem, még nem tettem ilyet március óta [amikor a blogomat kezdtem...] és éppen itt volt már az ideje! A képen látható odafotosoppolt damn! egyébként azt jelenti, hogy a fenébe! szóval ilyen indulatszó, és azért van ott, mert ha az ember megnézi nagyban a képet, amit itt persze nem lehet, akkor látszik, hogy a kutyámnak eléggé olyan feje van, hogy 'na, mit akar már megint ez a hülye?' ami szintén azt a megállapítást igazolja, hogy hülye gazda nincs, csak hülye kutya hülye kutya nincs, csak hülye gazda. Ez egyébként Korom Gábor szájából hangzott el, aki a Népszigeti Kutyasuli igazgatója, vagy micsodája. Szóval ő ott az Atyaúristen. vagy valami ilyesmi. (:

nos... az történt, hogy elkezdtem írni még tegnap, de kifutottam az időből, és ezért nem mentettem az írást. illetve nem publikáltam. és ezért most zárom le azzal, amit tegnap még hozzá szerettem volna fűzni:

Chorus:
If you don’t fit in, you know you never will,

If you don’t fit in, you know you never will. 2x
 

Verse 1:

You can work in a bar, you won’t get very far,
or just sit at the table, all willin’ and able,

live by the rules, and respect the fools,

you won’t get very far, try to hide who you are!

Now you don’t understand why I’m mean as a man,

’cause to put on a skirt, I’ll only endin’ up hurt.

Lost one in a million, coloured cameleon,

hard as you’ve tried, you will never fit in!

Chorus 2x

Verse 2:

Though Jesus was dead, you believed in his comin’,
and fought to arrive first, though no one was runnin’,

times were impossible never said never,

for being so clever they burned you alive…

Hailed you, then failed you, betrayed you and jailed you,

they nailed you to crosses, to watch you die…

„Sometimes I feel I’ve got to…!”

Thousands of endings, forever begin,

as hard as you try, you will never fit in!

(No no no never fit in…)

Chorus 2x

Bridge:

Sometimes I feel I could learn to give in,
if there was a temple, where my soul could fit in,

yes I’d break bread and wine of that one of a kind,

willingly take on the blame, just give me an aim!

Chorus 5x

További kellemes napot, szerintem úgyis jelentkezem még ma. (:

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr11324920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zapa · http://szombathelyilakastulajtol.blogspot.com/ 2009.08.24. 08:23:27

lollol
a digitális ellentéte az analóg, nem a manuális, ezesetben 'hagyományos', 'filmes' a megfelelő kifejezés, a digitális is manuális, pl. a gombot kézzel nyomjuk meg:))))

igen, ellentétben Angiebabával, te elég bután nézel

viszont a zenék egyre jobbak, bárhát azé' a CopyCon....:)
süti beállítások módosítása