jön, lát, győz, fut.

2009.03.17. 18:05 Wikky Wonka

villog a tévé, butít a média; álhírek, sztárok, tömeghisztéria... (L) [2009.03.17. Kedd.]

Istenem... ma T. borzasztó volt... mint mindig, amikor: részeg... kezd nagyon elegem lenni belőle, ígyhát kitaláltam, holnap megbeszélem vele, hogy:
- ő nem iszik amíg én ott vagyok, vagy ha ott leszek, ha már eljöttem tőle/onnan ahol voltunk, akkor ihat [kivétel: én megyek hozzá, vagy vele valahova, úgy, hogy tudom, hogy inni fognak, mert pl. direkt viszi valaki hozzá arra az estére a piát, mintmost szombaton, vagy előre szól, hogy inni fognak, és enyém a döntés, hogy úgyis megyek-e...].
- cserébe én egyáltalán nem cigizek!
Ha nem tetszik neki... sajns nem biztos, hogy akkor van értelme ennek az egésznek... mert hiába szeretem, ha azt csinálja mint ma, és nem érti, hogy én nem akarom, még akkor sem, ha nem "annyira durva"... szóval ha nem érti, hogy engem zavar ha ezt, meg azt csinál, akkor... és ahogy ő is mondta "lányként nekem van igazam, fiúként meg neki" - ez így igaz. De 1. idősebb nálam -tehát ő egyértelműen többet akar mintén-, 2. még lehet, hogy nem tudja, de a legkisebb hibája miatt üvöltök harapok... (:

"Repül a molotov, ki tudja hol áll meg,
Ki tudja hogy áll meg, kit hogyan talál meg.
Felcsap a lángtenger, porrá ég 100 ember,
Csak mert pár seggfej, játszani akart." ♥ Deego[Diggieman] és Siska -mert én szeretem Siskát. (:
Annyira igaz a szövege. (: Abból van a cím is. Nem így van? Pontosan ez történik: villog a tévé, butít a média,álhíreket eszünk, sztárokat utánzunk, és nyilvánvaló, hogy a tömeghisztéria is gyakori jelenség napjainkban. na ez egy jólkifacsart mondat lett. :D a tömeghisztériás rész hangozhatna jobban is... például 'és a Doktor House egyik része, mikor Cuddy és Greg a repülőn utaznak. 1 ember beteg lesz -és hopp! Hírtelen az egész replő. Vagy mégsem?! na; az eléggé tömeghisztéria!', vagy valahogy így... na, ez már jobban tetszik. :P szóval nagyon igaz. (: és nagyon jó szám, érdemes meghallgatni annak, aki szereti a magyar ug, rap és hip-hop stílust -mint én. (: ♥

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr661008052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doa 2009.03.18. 14:23:02

szerintem, ha télleg szeret, akkor megtudod vele ezeket beszélni:)
aranyosak vagytok együtt, szóval szerintem próbáld meg;)

Wikky Wonka 2009.03.18. 15:27:57

@Doa: köszi. (: szeretlek. ♥ (:
csakhogy ez már így nem jó... holnap vége... hiányozni fog, de saját magam miatt nem akarom erőltetni... nekem rossz ez így... na, majd meglássuk... igazából nem a legjobbkor jött a komment, most elbizonytalanítottál a biztos döntésben... S: ): [:D]
süti beállítások módosítása