jön, lát, győz, fut.

2009.07.02. 09:54 Wikky Wonka

sznúp dógi dó-uo-oog. [2009.07.02. csütörtök.]

tegnap nagyon jó napom volt. (: reggaebarááát. <3 (:
és megint voltam Grundon [a fent említettel (:]. még mindig jó hely. :P és városligetbe is voltunk, ahol "ráRAGGAdt a FŰ a lábamra", és egy mondaton belül két jó szó. [: hát igen. ilyet is csak én tudok. (H) :D:D
és erzsébet tér, ahol isteneeeeeeeem, mennyi gyökér ember van! :D egy pasi, aki nem is nézett ki homelessnek, ott borotválta a fejét, aztán belehajolt a szökőkútba... és tiszta foltos volt a feje, nem jól borotválta le... egy másik ostorozott, és mindig megijedtem a csattanástól... aztán volt egy pasi meg egy csaj, én először azt hittem, hogy mind a kettő csaj. aztán ki tudja?! :D

és akkor most egy kis sznúp dógi dó-uo-oog. (: figyeljétek csak meg, hogy így mondja! nem ám vagyok én hülye! (: :D
 

kedden voltam sminkelésen, én voltam a modell. (:
kicsit homályos a kép, tudom. De, csak hogy lássátok, hogy szép is tudok lenni. (: :D $: [tudom, minden képemen máshogy nézek ki, és ezen föl sem lehet ismerni, hallottam már. :D] és kicsit a hajam is látszik, azóta hennázva is lett. :P
naggyon menőő. (: 
 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr991221589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lakkfan Verus · http://lakkfan.blogspot.hu/ 2009.07.02. 16:53:33

Klassz kis smink, bár nemtom milyen alkalomra lehet hornai?:D

Wikky Wonka 2009.07.02. 18:19:04

szerintem semmilyenre. :D ez egy újságból lett másolva. illetve egy olyan fotóról, ami feltehetőleg egy újságban volt... :D nem célszerű ilyenbe menni sehova, így is beszólogattak, meg megbámultak. :D
süti beállítások módosítása