jön, lát, győz, fut.

2009.06.25. 10:17 Wikky Wonka

szíved az enyémmel nem kompatibilis.. [2009.06.25. csütörtök.]

"welcome; everybody kezeket fel, a La Cosa Nostra téged nem ereszt el."

egy kis ingyenreklám. (: [Sanyaa haverja. O: vagy valami ilyesmi. :D]
Na; szóval nekem bejön ez a zene. :D még nem híres, még nincs annyi lehetősége, mint egy befutott "profinak", de kifejezetten jó a szöveg, meg az előadásmód, meg az alap is, bár azt ha jól tudom, nem ő csinálja. bár lehet. nem akarok hülyeséget mondani, úgyhogy nemtudom! :D
szóval ott a link [tudjátok, a kék-sárga... (:] tessék megnézni. (:

csak még egy videó, ez iiis nagyon jó, csak ez mondjuk úgymond szomorúbb. $:

egyébként tegnap írtam egy szééép hosszú blogbejegyzést, és mikor mentettem volna el, nemtudom hogyan sikerült, de 2x mentette el, egyszer vázlatba, egyszer meg élesbe. akettő között annyi a különbség, hogy a vázlat nem kommentelhető. jó, fogtam magam, meg se néztem, kitöröltem a vázlatot. nyitom meg a maradékot, erre ottvan a szééép hosszú semmi. mármint... kitörlődött a bejegyzés... úgyhogy a zenét leírtam ma is, de a többit szerintem nem fogom, már nem is emlékszem, hogy mik voltak. /:
csak a legvégére. hogy naa, késsz az első Tehát bejegyzésem -legalábbis word-ben. :D sajnos a képpel nem boldogulok, de már írtam segíííítség ímélt, úgyhogy remélem hamar érkezik is a segítség. :P

háá. bizony, már van, aki tanácsot kér tőlem, és ad a véleményemre. talán valamiért kezdek fontossá válni? furcsa. no mindegy, majd meglássuk. :P

mivel még csak 10 óra, még lehetségesnek tartom, hogy írok ma, de kitudja. az is lehet, hogy nem. :D sok mára a feladat:
hajatmosni
szelektív hulladékot elvinni a gyűjtődobozokhoz
olvasni legalább 1 fejezetnyit [A Legyek Ura, 2. fejezet jön ma. /: összesen 12 fejezet, napi 1, az 12 nap, utána Zabhegyező, közben egy kis Varró Dani, de úúúristen, ki találta ki a kötelezőket?? o.o""]

éééééééééééééééés, késsz van! meg lehet nézni, el lehet olvasni! aztán... lehet szidni.
Tehát

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr271207222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása