jön, lát, győz, fut.

2009.04.17. 11:41 Wikky Wonka

nekem is csak a reggae muzsika. ♥ (: [2009.04.17. péntek.]

"Ülök a fotelomban és csak nézem
Hogyan hullámzik a tenger kéken
Nem kell más nekem csak reggae muzsika
Gyere ülj mellém Kedves lágyan ringatózva
Élvezd a zenét és felejts el mindent
Pihenj, dőlj hátra, ennek ára nincsen
Nem kell a pénz, csak a szíved, a lelked
Csak akkor érzed át ezt ha a gondod félre tetted."

na, most aztán lehet mondani, hogy elfeledkeztem, meg hogy úgyse többet, de igen!
csak kis szünet kell!
most épp úgy vagyok, hogy mindenem megvan, M.-nek viszont most nincs, és nem jó neki, és mikor nekem rossz volt látni, hogy neki igen, úgy most rossz lehet, hogy Ő látja, hogy mégsem!
Szünet van, 20-tól 30-ig pedig nem leszünk itthon, de nem együtt, hanem külön-külön, így jó volt tegnap találkozni vele, már délután is, de az esti olyan váratlan, és nem betervezett volt, meglepett, és olyan jót, és sokat beszélgettünk, amilyet, és amennyit már régen nem, és nagyon jó volt, és örültem neki. Kicsit azt hiszem mind a ketten mégközelebb kerültünk egymáshoz. Ha ennél még lehet egyáltalán... (: nem is tudom mit csinálnék nélküle... Löb. ♥ (South Park, de nem láttam ezt a részt, M.-től származik a mondat! :D ♥)
Ma ismét Grundolunk, lassacskán el is kések a találkáról, így nem mesélek sok mindent, a lényeg, hogy veri heppi, és forevör písz! (aki még emlékszik arra a bizonyos... "Cuki, cuki vagyok, trálálá lálá lálá..." dalocskára. :P :D)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr61070523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása