jön, lát, győz, fut.

2009.04.02. 21:50 Wikky Wonka

if you stay with me... [csütörtökön később. (: ]

"Yeah you and me we can ride on a star
If you stay with me girl, we can rule the world
Yeah you and me, we can light up the sky
If you stay by my side, we can rule the world..."
Ha mellettem állsz, uralhatjuk a világot. (H) (=
kicsit lenyugodtam, mert besötétedett... :P
egy igenkedves családtagom közölte, hogy Á. a suli legjobb pasija.
nemhiába szerettem 2 évig, boccs; :D
úristen, elképesztő, hogy ma mennyire fel voltam pörögve. egyszerűen
senkit nem hagytam szóhoz jtuni. de tényleg senkit. :P éss mindenkit
ölelgettem...
nem néztek hülyének, tényleg. :P sebaj, tőlem hamar meg lehet szokni
az ilyen hülyeségeket. :P J.-t nem tudtam megölelni csak, azok közül,
akiket akartam... kár érte, dehát ez van. majd legközelebb. (: D.
volt aranyos, 3.ik soban ült, és ott szurkolt. :P imádom azt a lányt.
^^ :D
Összefoglaló a kezdőbetűkről, már ideje lenne:
M. fiú, T. fiú, Póni lány, R/G [ugyanaz]. lány, P. fiú, J. fiú, Á1 fiú,
Á2 fiú, M2 fiú, A. lány, Cs. [ha volt már róla szó egyáltalán...] lány,
B. fiú, Zs. lány.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr861042738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása