jön, lát, győz, fut.

2009.03.23. 18:19 Wikky Wonka

I do belive in fairies! [2oo9.o3.23. hétfő.]

hétfő van, 6 óra, és én mégis itthon csücsülök. -mert beteg vagyok. szedhetem az antibiotikumot, amit felírt az orvos -egy körül vettem be, de még most is ráz a hideg az ízétől, és elfog a hányinger... nem tehetek róla, rosszul vagyok tőle.nem is szedném, ha amúgy általába véve nem használna. de még használ is, nehogy véletlenül elkerülhessem a bevételét... (ezek a fránya gyógyszerek...)

ja, mellesleg már egyáltalán nem sajnálok semmit T.-vel kapcsolatban, a tegnapi sms-ek után... na, ez van, ha neki jó az, hogy folyton sms-ekkel támad, hát hadd csinálja, de ne várja, hogy örökkön-örökké válaszolni is fogok neki, mert kezdem unni -és különben sem vagyok ő, hogy (ahogy F. mondaná:) "a bőröm alatt is pénz legyen"! (;

na, nem tudok mit írni -így betegen még gondolkozni is fáradt vagyok, szóval majd legközelebb többel szolgálok. (: *-:

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr851020731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása