jön, lát, győz, fut.

2009.09.15. 20:04 Wikky Wonka

fapadosűrutazás. [090915. kedd.]

'zapának':

tudtam én, hogy valahonnan ismerem: "már megint itt van a szerelem, már megint izzad a tenyerem." de erre csak a köpnikellnél jöttem rá, előtte azt hittem, 'zapa' szokta mondogatni. Igaz, ő is... de nem onnan tudtam, hoyg tudom. :D
ezt pedig magamnak:


"ügynök leszünk, ez titok; akik sose nem büfög." háááháááááá. Sanyaaa. :D én mindig is tudtam, hogy ő jó arc! (:
meg ez is magamnak, kár, hogy a minősége nem jobb...


űrutazzunk fapadosan [0:13-nál kezdődik]:

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr81384739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zapa · http://szombathelyilakastulajtol.blogspot.com/ 2009.09.16. 12:50:46

nade nemarról van ám szó amibe ez a nő belerondított, minek? köpni kell: phüjjphüüjj www.youtube.com/watch?v=jwOF6lwXwRQ&feature=related
mint ebbe (Drága Benő! én kérek elnézést! , Ha jól látom Veránk is ott van mindenhol, ahol valamit el kell rontani, pedig mekkora lenne Benő meg KissE!) www.youtube.com/watch?v=hhZMAj4DQ7M

hanem erről
www.youtube.com/watch?v=e7BKnVbWKGQ

zapa · http://szombathelyilakastulajtol.blogspot.com/ 2009.09.16. 13:02:46

egyszer a Béláék kitévedtek a Váci Vigalomba, összefutottunk, beszélgetett veled kb. a lenti stílusban, meg énekelt is valamit neked
nem emlékezhetsz, 3-4 éves voltál, mondjuk a Béla se, be voltak tépve mint a mentő, jobban mint itt: www.youtube.com/watch?v=PIpVllTte-o&feature=related
undergruppie, kész:)))))))

Wikky Wonka 2009.09.16. 15:20:16

@zapa: node milyen Vera??
kéremszépen, főhajtás bélának (egyáltalán az kiaz? na vááárj, mindjárt megkeresem jutubon. (; ), az én írói karrierem jövőjének a múltja is az apám spermája. ((((:
süti beállítások módosítása