jön, lát, győz, fut.

2009.09.11. 21:23 Wikky Wonka

én leszek a kotta, te meg a dallam, egész nap csak a hangodat halljam. [090911. péntek.]

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! fotóóóóóóóóóóóóóók. úristeeeeeeeeeeeeeen. megkaptam 3 retusálatlan fotót!!. még nem szabad publikálni, majd csak később, de úúúristen, annyira jó. fúúú. nagyon-nagyon-nagyon örülök a fejemnek. :D
délután nem volt jó kedvem, sőt, tegnap óta nem volt, de aztán dupla táncon lenyugodtam, és most nagyon jó. (: és deve. és képek. és rebeka. <3 ennél jobb most már csak egyféleképpen lehetne, ami úgysem lesz, szóval most a legjobb, sőt, még annál is jobb, húúúúú. annyira boldog vagyok. (: és aki ezt most elrontja, azt lenyakazom. Esküszöm, ahhoz soha többet nem szólok! vagy max. duzzogok rá egész hátralevő életemben. :D
msnről:
"*énmost úgyszeretek mindenkit, és annyira jóó. úúúúristen. :D
*most legszivesebben valaki nyakába ugornék, és sikítanék és nevetnék. :D
*egy üres parkettás, tükrös teremben.
*amilyen régi táncsulim egyik terme volt. :D:D" [redancehall. O: ]

jajajj, most kezdek lenyugodni. (: de továbbra is nagyon örülök. :P már várom a többit is. (: és ígérem, ha szabad lesz, egyből publikálom őket. (: addig pedig mindenki legyen türelmes. (: :P ♥

jóéjt. (:

 

Yoo yoo yoo MC Pita Ramos,
A tűzben edzett férfi rímeivel tapaszt falhoz.
Yoo yoo yoo egy elkóborolt bárány,
ez nekem barátom egy kósza ábránd.

Hát felnézek az égre mert jó a sorsom ott is,
na gyere be bbbbabám és a fülembe ordítsd.
Ragga dem ragga ragga ragga yoo,
a gyűlölet a zenével katlanba zárható.

Megtörten elmerültem én az álmaimban,
látomások kerülgetnek de még a sírban is,
én leszek a kotta te meg a dallam,
egész nap csak a hangodat halljam,
mert fekete víziók marcangolják lelkem,
nem tudom hogy a boldogságot én már hol keressem.

Mert te vagy kit féltek én,
és a másik féltekén,
hancúroznék veled én,
a boldogságnak kék egén.

Magasba teszem két kezem
és hagyom hogy élvezzem,
a gondolatomat dallamokkal fűszerezzem.
Egy kis mix de hogy bejön az fix,
a légyeg hogy a zenémben barátom mindig megbízz.

És ha megkérdik tőlem miért élek,
azt mondom a világon lássak még sok jót és szépet.
Mert voltam már csapongó vad is én a rónákon,
cowboy fekete lóháton a délibábot nem látom.

Yoo yoo yoo nem látok semmit,
remélem a rímem téged majd szépen megenyhít.
A következő buliban ha felrakod a zeném,
soha nem kérdem én az élet barátom miért olyan kemény.

MC Pita ramos MC Pita Ramos yoo
a hangulat a házban könnyen oldható.
Szállok a magasban, mint 1 madár,
habár szárnyam nincsen de lelkem haza talál.

Én leszek a kotta te meg a dallam,
egész nap csak a hangodat halljam,
mert fekete víziók marcangolják lelkem,
nem tudom hogy a boldogságot én már hol keressem.

Mert te vagy kit féltek én,
és a másik féltekén,
hancúroznék veled én,
a boldogságnak kék egén.

Mert te vagy kit féltek én,
és a másik féltekén,
hancúroznék veled én,
a boldogságnak kék egén.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr461376007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása