jön, lát, győz, fut.

2009.09.10. 18:08 Wikky Wonka

bennem napenergia van. [090910. csütörtök.]

jesszus, Löb, mi van veled, ne szivass! ééén ezt nem tudom komolyan venni. Ez bolondság. Tuti, hogy nem. ááááá segítséég!! szegéény fejem.
egyébként már itthonról...

"ezt én se tudom rólad elképzelni" na ja. [: én már csak ilyen... ilyen vagyok. :P

szeretem a kaukázus - lift-et. :P jó zene. (:

ezt kaptam, illetve kapom, még 1x. Majd januárban. a felét nem értem, olyan latin dolgok vannak benne, de azért sikerült felfognom. :P még szerencse, hogy tanultunk a deltoid izomról. illetve tanultuk, hogy hol van. én oda kapom az oltásokat, nem a combomba.

és ilyet kérnék, ha véééégre elmennénk venni. illetve ilyet vennék, mert nem kapnám. (: dehát hiába beszélek én itt, senki nem hall meg. illetve meghallani meghallják, csak nem reagálnak rá, meg nem érdekli őket. na persze nem az, hogy ilyet akarok... párdón, szeretnék, hanem az, hogy naaa, menjünk el venniiii.

tartóós béékee. :D fúha. na, kíváncsi leszek, mi minden lesz ebből. az biztos, hogy nem értem. Meg hogy hírtelen, meg váratlan! Meg hogy azért jó tartani a kapcsolatot a régiekkel, mert sokat tudnak ám segíteni. (: de komolyan. (:

jee, Panka megmondja az őszíntét. :P igen, neveletlenhercegnő-hatás. :P [Lily megmondja az őszíntét...] ő is úgy gondolja, ahogy én. ezért szeretem a nőszemélyt. (: mert egyrugóra jár az agyunk. [:

zapa. ez volt a múltkor, ami nem jutott eszünkbe?! :

és akkor még valamit mára, és befejezem, mert megyek ki Endzsivel cicásjátszóra:

nu, viszont látásra! (:

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr501373447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zapa · http://szombathelyilakastulajtol.blogspot.com/ 2009.09.10. 19:36:46

"minek neked webkamera?,
vegyé buszjegyet, oszt mennyé oda,
nem a neten kell szekszelni,
blablabla, blabla, kimoderálva"
süti beállítások módosítása