jön, lát, győz, fut.

2009.08.29. 13:14 Wikky Wonka

just beat it. [090829. szombat.]

Ma van Michael Jackson születésének ötvenegyedik évfordulója.
és ma van a flash mob, amitől egy kicsit félek. Ugyanis láttam a videót, hogy milyen lesz, hááát... ami meglepett, hogy a nagytól az egészen kicsi emberkéig mindenki megtalálható. Ha már lezajlott, és már lehet publikálni minden infót, na, akkor majd videókat rakok be, és megírom, hogy milyen volt... nagyon-nagyon izgulok. (: de leginkább azért, hogy odaérjek. Mondjuk odafogok, kétség sem férhet hozzá, de ha már ottvagyok, hogyan vegyülök? Majd elmegyek "shoppingolni"... ja, jut eszembe. még meg kell néznem, hogy mennyi az idő a telefonomon, hogy a pontos kezdéshez tudjak igazodni. (:

Tegnap nem volt időm belemenni Dágobertbácsi kacsameséibe, mondjuk nagyon nem is lehet... egy vicces, de ugyanakkor elég buta rajzfilm emlékeim szerint. A lényeg, hogy azért került bele a bejegyzésbe, mert family Guy-t néztem, és Stewie hangosan énekelte, hogy dáktélsz, húu, sok izgalmat, élményt, relytéjt átélsz, húu, míg őserdőn, tűzön, vízen átérsz, húu, a nagy kaland, a kacsamesék, dáktélsz. Húu! És szóval ezért tettem be a videót. (:

ma pedig egy másik videóval szolgálok: gyerekkorom(?) kedvence: Sharon naplója - Braceface.

Nem a kedvenc részem, de csak ez van fönt Youtube-on. Mármint magyarul. Szóval, kénytelen voltam ezt betenni. (:

És még egy videó mára, ami "Embedding disabled by request", szóval ITT a videó. (: nem egy mai szám, de most találtam rá, pedig már régebben is kerestem. (:
Ja! Mellesleg augusztus ötödikén volt fél éves a blogom, ami azt jelenti, hogy nemsokára (ha jó
l sejtem, pont 1 hét múlva) lesz 7 hónapos! (: és még nem unom! (: azt hiszem, ez az első olyan dolog... vagy talán mégsem. A tevém tegnap előtt volt 300 napos(!!), szóval nem a blogom a legrégibb, meg ugye volt géportál is, amit végülis már nem is tudom mióta abbahagytam, kb. mikor a blogomat kezdtem, akkoriban, és azóta egyszer-kétszer néztem csak felé.

Na, mára ennyit, holnap jövök az élménybeszámolóval. (:

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr31346173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása