jön, lát, győz, fut.

2009.08.06. 15:21 Wikky Wonka

bad boy, bad boy, watcha gonna do?! [090806, csütörtök.]

ez aztán mozgalmas... ugyebár, péntektől hétfőig mamámnál voltunk Zsuval. 'zapa' mondta, mutassak fotókat, de nem teszem, mert szinte az összesen én vagyok, ráadásul az összes elég szörnyűséges.
kedden átmentem löbhöz. életemben először. megnéztük félig a BadBoys2-t, szerdán a másik felét. szerda este [azaz tegnap] Pankánál aludtam, filmeket néztünk, mindenféle vackot összeettünk, meg beszélgettünk, 2-fél3-ig.
Ma ruhapróba, holnap fotózás.
Azt hiszem, sőt, biztos vagyok benne, hogy ez az 1 hét az idei nyaram legelfoglaltabb hete!... bár én eleve máshogyan terveztem a hetet, de így sem rossz, végülis örülök is, hogy így alakult. (:
és bebizonyosodott, hogy fagyifüggő vagyok, mégis igaza volt Sanyának... fagyi+femiligáj=viki. hát, oké. :D talán. (:
"imádom a hangod, a hangsúlyod,
feltüzel, ahogy az a-t mondod!" ma olyan napom van, hogy jutubon Copyt hallgatok, amik nekem nincsenek meg, azokat a számokat. no, meg nem csak azt:
  bizonyára ismerős, Katy Perry - Hot 'n' cold című száma... nos; már nem hiába csinálta meg azt az egynyári slágert! nevetős pillanatokat szerzett a paródiája nekem, és még május-június környékén a fele giminek. :D és persze ezt is Löbtől hallottam először... ki mástól? csak ő ilyen... nos; igen. ilyen! :D ájncvájdráj!
na, meg ehhez is igen betegnek kell lenni:
nem tudom, hogy képesek emberek ilyeneket csinálni. de minden esetre van 1-2 tényleg vicces videó jutubon... csak általában én azokat nem találom meg... 

ja. és még egy videó mielőtt búcsúzok Copy-val: Chris Crocker - Gimme more.
Talán páran ismerik, sajnos az eredetit Chris -érthetően- letörölte youtube-ról, de vagy fél óra keresés után találtam egy olyat, amiben a "remix" annyi, hogy a feltöltő rádedikálta a nevét az egész videóra. nem olyan feltűnő, és nem zavaró, az olyanokhoz képest, ahol felgyorsítják, eltorzítják, és szörnyűségesen kiparodizálják Christ. nem mintha az eredeti olyan jó lenne, de régen azért figyelemmel követtem őt, ez már elmúlt, most is csak úgy eszembe jutott a humoros videókról. Chris elvetemült Britney fan, aki nem ismerné, a "Leave Britney alone" c. videójával lett híres, mindenféle talk showba hívták, és homevideókat készít magáról. a téma általában [milyen meglepő!] a melegek helyzete, vagy személyes problémái. nos, akkor lássuk azt a gimme more-t [a vége igen szörnyű, ott már csak nyivákol -és erre most nyilván olyan kommentet fogok kapni, hogy miért, addig mit csinál?!-...]

hey, gyere sexy lady
érezd a ritmust, ahogyan elcsábít
ne várd meg, míg teljesen leforr a kávé
nézzük meg a refrént a ganjaban
in farmer...................

bepörög az életünk itt a Copy Contól
indul a party, na ehhez mit szólsz?
tudod megjelennek bármikor, hát ezt én sem
nem hagyhatom ki, megyek is, le ne késsem
húha legyél résen készíts egyet mindig újra, meg újra
indul a tánc, mivan? na had lássam

táncolj, ha pörög a party nyomjad, meg hey
hey baby ne legyél
szégyellős, ha itt vagy fenn mellettem a színpad tetején
hey baby tekerd még
csak táncolj, ha pörög a party, nyomjad meg hey
hey baby, ne legyél
szégyellős, ha itt vagy fenn mellettem a színpad tetején
hey baby tekerd még

hey sexy baby most meg hová szaladsz?
bárhova mennél, te ne menj oda
mert az élet itt pezseg fenn baby na mi a fa..
ahogy eddig mondtam, nekem nem semmi
habár sokat téptem nálam mondjuk csak ki
nevezzük úgy, hogy egyszerűen övön aluli
de van egy kis gáz, és hogyha van arra mód
te ne vedd igénybe ma a tökhintót

csak táncolj, ha pörög a party, nyomjad meg hey
hey baby, ne legyél
szégyellős, ha itt vagy fenn mellettem a színpad tetején
hey baby nyomjad még
csak táncolj, ha pörög a party, nyomjad meg hey
hey baby, ne le....

na ezt nézd! hú, milyen csini-csini girl
de én nem adom, nem adom föl
mondd mi a fa...t csináljak már én?
most meghalok, ha nem lehet az enyém
baby, baby gyere, rázzad velem
nem igaz, hol voltál idáig elrejtve?
copycon.laza.hu ezt jegyezd meg!
otthon erre izzítsad az interneted!

nos; két kedvenc képem Gáborról, ezzel búcsúznék mára. (: további kellemes napot. :P

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr671292836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zapa · http://szombathelyilakastulajtol.blogspot.com/ 2009.08.07. 02:00:12

Chris naonjó, első kettő vicces, utolsó egyikse, hogy kerül ide:P
süti beállítások módosítása